نشست سراسری دبیران تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

نشست سراسری دبیران تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت الاسلام علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این برنامه که در صبح روز دوشنبه در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدعوین برگزار شد،حجت الاسلام نمازی در تشریح برنامه های این نشست اظهار داشت: از جمله برنامه ها در این برنامه دور روزه کمیسیون ها و کارگاه های آموزشی است که بنا داریم در این کمیسیون ها از نقطه نظرات،انتقادات و پیشنهادات دبیران تشکل در راستای سیاست گذاری،برنامه ریزی و ارزشیابی استفاده کرده و از طریق تعامل مستمر آنها به آینده تشکل ها کمک کنیم.
وی یادآور شد:
هم چنین در کارگاه های آموزشی بر اساس کارگروه هایی که تعریف گردیده در نظر داریم تا با آموزش در حیطه رسانه و هم چنین نشریات دانشجویی که رسانه برتر تشکل های دانشجویی محسوب می شود ، روند پیشرفت محتوایی و فنی این حوزه را سرعت بخشیم.

وی در پایان خطاب به دانشجویان گفت: سعی کنید تا در دوره جوانی از نیرو، زمان و هم چنین پتانسیل دانشگاه در فعالیت های تشکیلاتی به نحو احسن بهره مند شده تا در نهایت بتوانید روز به روز به اهداف و تفکرات مرتبط با این موضوع نزدیک تر شوید.

نمازی ادامه داد: توصیه دیگر من به شما عزیزان این است که با یکدیگر و هم چنین دبیرخانه اداره کل تشکل ها همدلی، هم فکری و همکاری داشته باشید تا ما را در به سرانجام رساندن اهداف متعالی مان نسبت به تشکل های دانشجویی یاری کنید.

20101

کد خبر: 670019

وب گردی

وب گردی