سر و سامان  المان های ترافیکی شمال شرق تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از مرمت، تعویض و بهسازی کلیه المان های ترافیکی منطقه خبر داد و گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهری به وضعیت المان های ترافیکی منطقه سروسامان داده شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، مهدی اناری گفت: در راستای طرح مرمت و بهسازی المان های شهری، کلیه المان های ترافیکی منطقه بهسازی شد.

او افزود: این طرح به منظور اصلاح و بهبود وضعیت ترافیک در معابر، مرمت و اصلاح تابلوهای موجود شامل انواع علائم عمودی، جمع آوری تابلوهای غیراستاندارد، نصب تابلوهای جدید، جابجایی تابلوها و ... در سطح منطقه انجام شد.

اناری در ادامه گفت: در این راستا کلیه تابلوهای اسامی معابر، ترافیکی و انتظامی تعویض و مرمت شد. علاوه بر آن سرپناه های ایستگاه های اتوبوس و تاکسی شستشو و نظافت شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه افزود: در راستای طرح آسمان آبی زمین پاک و به منظور افزایش رضایت شهروندان و حفظ سلامت شهری، خط کشی های عابران پیاده در معابر منطقه نظافت و شستشو شد.

او گفت: به منظور ایمنی بیشتر شهروندان حذف زواید فیزیکی، تعویض استوانه های ایمنی، مرمت دستک پل های همسطح و دستک های جی شکل و مرمت چراغ های راهنمایی رانندگی در دستور کار قرار گرفت.

20103

کد خبر: 670174

وب گردی

وب گردی