طاهری: به دنبال پرداخت بدهی خارجی ها هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باید مشکل بدهی‌های خارجی را هر چه زودتر حل کنیم، وگرنه در این مورد با معضل مواجه خواهیم شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اکبر طاهری در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید بگویم از دست یکی از روزنامه‌ها ناراحتم، زیرا مصاحبه خیالی از قول من منتشر کرده است که نمی‌دانم خواب بودم وقتی چنین مصاحبه‌ای را انجام دادم یا بیدار!

وی ادامه داد: ما همیشه با رسانه‌ها تعامل داریم و توقع داریم که رسانه‌‌ها نیز ما را در امر سامانه هواداری یاری کنند. باشگاه ما یک سامانه بیشتر ندارد. سامانه‌های دیگری که هستند، ربطی به باشگاه ندارند. در این مورد جلسه‌ای با تاج و مسئولان سازمان لیگ هم داشتیم و گفتیم سازمان لیگ در بحث تبلیغات خودمختار است اما نمی‌تواند سامانه هواداری معرفی کند چون این کار از سوی سازمان‌لیگ معنایی ندارد و تیم‌ها باید سامانه داشته باشند نه سازمان لیگ.

طاهری در خصوص بدهی‌های خارجی افزود: جلسه‌ای در خصوص مربیان خارجی و بدهی‌هایی که داریم، برگزار کردیم. قصد داریم با تادئو، مانوئل ژوزه و مایکل اومانیا حرف بزنیم. اگر این مشکل یعنی بدهی‌های خارجی حل نشود با چالش جدی مواجه می‌شویم. باید تأکید کنم بدهی سنگینی در خصوص ژوزه داریم و به هر طریقی شده مجبوریم این مشکل را حل کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در نهایت در مورد دیدار برابر تراکتورسازی در هفته پنجم گفت: در آن بازی، تراکتورسازی میزبان است و ما هیچ نظری در مورد محل بازی نداریم. هر کجا بگویند بازی می‌کنیم.

604/601

کد خبر: 670253

وب گردی

وب گردی