عضو شورای مرکزی اصول‌گرایان گفت: تمامی گزینه‌های ما برای انتخابات ریاست جمهوری 96 شناخته شده‌اند در واقع افرادی را مورد بررسی قرارداده‌ایم که شانس رای آوری داشته باشند

به گزارش ایسکانیوز به نقل از عصر ایران، ولی اسماعیلی نماینده سابق مجلس با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی اصول‌گرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: تا الان 7 جلسه کلی در شورای مرکزی اصولگرایان برگزار شده است که تا الان در این جلسات راجع به مصادیق صحبت نکردیم بلکه راجع به رویکردها ،اهداف و شعارهای انتخاباتی ،پایگاهها در استان ها صحبت کردیم .

نماینده دوره هشتم مجلس در مصاحبه با خبرنگار عصرایران ادامه داد: ما در این جلسات به این جمع‌بندی رسیدیم که 16 مشکل وجود دارد که باید رفع شوند. در دیداری که با علمای قم داشتیم نیز آنها تاکید داشتند که نقاط ضعفی که بین اضلاع مختلف اصولگرایی است باید رفع شود .

اسماعیلی خاطر نشان کرد: از یک ماه قبل مصادیق را بررسی کردیم که در این زمینه 9 گزینه را مطرح کرده‌ایم. از جمله این گزینه‌ها آقایان احمدی نژاد، روحانی و قالیباف است البته آقایان جلیلی و رضایی جز این 9 گزینه نیستند .

این فعال سیاسی اصول‌گرا در مورد احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی افزود: گرچه آقای روحانی به عنوان یکی از گزینه‌های ما مطرح است اما با اتفاقاتی که می‌افتد و اینکه برجام نتیجه ای نداشته است احتمال حمایت اصولگرایان از وی را ضعیف می دانم و احتمال حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد نیز همانند روحانی ضعیف است و هر دو در یک رده از این لحاظ قراردارند و قالیباف نیز در رده پایین تراز آنها برای این حمایت قراردارد .

عضو شورای مرکزی اصولگرایان تصریح کرد: تمامی گزینه‌های ما برای انتخابات ریاست جمهوری 96 شناخته شده‌اند و اصلا افرادی را که بین توده های مردم ناشناخته باشد را مورد بررسی قرار نداده‌ایم و در واقع افرادی را مورد بررسی قرارداده‌ایم که شانس رای آوری داشته باشند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم در پایان افزود: بنده به اتفاق چند نفراز اصولگرایانی که به نوعی طرفدار احمدی نژاد بوده ایم جلسه ای با وی داشتیم و اشتباهاتش را به وی گوشزد کردیم. او دلایل و توجیهات خودش را دارد و حتی درنامه‌های که به مراجع نیزداشته است خودش را تبرئه می‌کند و اشتباهاتش را قبول نمی‌‍ کند.

202/201

کد خبر: 670289

وب گردی

وب گردی