کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه توسط دانشجوی واحد رودهن

دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و فرزند یکی از اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی، مدال طلای مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه را کسب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، نادر رخشا دانشجوی رشته مترجمی زبان این واحد دانشگاهی و فرزند فریده دکانه‌ای فر عضو هیأت علمی واحد رودهن، با شرکت در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه توانست رکورد دو حرکت پرس سینه و ددلیفت را بشکند و مدال طلای جهان را کسب کند.

در این مسابقات که در مرداد ماه سال جاری و در شهر کورسک روسیه برگزار می‌شد، ورزشکارانی از 18 کشور جهان حضور داشتند و نادر رخشا که با کمترین امکانات ممکن و با مربی‌گری محمد عمرانی در رده سنی نوجوانان در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد موفق به کسب عنوان قهرمانی در رده وزنی 100 کیلوگرم شد.

محمد عمرانی مربی این دانشجوی قهرمان کشورمان، ضمن اشاره به سطح بسیار بالای این مسابقات و انجام آزمایش دوپینگ از ورزشکاران کشورهای مختلف گفت: «آزمایش دوپینگ از نادر هم به عمل آمد و به لطف خدا و با همت و تلاش فراوان خودش توانست این مقام را که ماه‌ها برای آن زحمت کشیده بود به دست آورد.»

نادر رخشا با تشکر از زحمات مربی خود، قهرمانی در این مسابقات را مدیون لطف و رحمت خدای متعال دانست و گفت: «دست پدر و مادر عزیزم را میبوسم و قدردان زحمت‌ها و محبت‌هایشان هستم.»

20101

کد خبر: 670349

وب گردی

وب گردی