میرزاده: دانشگاه مکان مقدسی است که باید اصول اخلاقی و انضباط اداری در آن رعایت شود

شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز به ریاست دکتر میرزاده و معاونان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه، گفت: دو چیز که باعث رفعت انسان می شود و در قرآن نیز به آن تاکید شده علم و ایمان است، این دو باهم و در کنار هم رفعت آدمی را به همراه دارد، در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید همواره در جهت توسعه علمی و دینی گام بردارد.

دکتر میرزاده افزود: تمام مسئولان و مدیران دانشگاه‌آزاد اسلامی همانطور که در نام این دانشگاه آمده، باید در جهت توسعه علمی، آزاد اندیشی و اسلامی بودن این دانشگاه تلاش کنند.

وی هدف از برگزاری این جلسات را استفاده از خرد جمعی، مشورت و آگاهی از عملکرد واحدها و اجرای بخشنامه ها دانست و گفت: راهبرد ما در این دانشگاه استفاده از خرد جمعی، مشورت و تمرکز زدایی است. در همین راستا شورای مرآت در دانشگاه‌ آزاد اسلامی تشکیل شده که تمامی بخشنامه ها قبل از ابلاغ در این شورا که مرکب از اعضای ستاد و صف است، مطرح و بررسی می شود.

دکتر میرزاده افزود: همچنین با همکاری اداره کل حقوقی این دانشگاه توانستیم 30 هزار صفحه از بخشنامه ها و آیین نامه های این دانشگاه را به روز و موارد غیر ضروری و تکراری را حذف و تعداد آن را به 9 جلد که یک دهم بخشنامه های قبلی است، کاهش دهیم.

20101

وی به تشکیل 20 شورای راهبردی در دانشگاه‌ آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی 20 شورای راهبردی متشکل از افراد متخصص و با تجربه جهت بررسی و ارائه نظرات بهتر تشکیل شده است.

دکتر میرزاده همچنین با تاکید بر اجرای آیین نامه ها و بخشنامه های این دانشگاه در کلیه واحدها، گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد آن هستیم که عده ای از مسئولان واحدهای دانشگاهی از بخشنامه ها و‌آیین نامه ها بی اطلاع هستند که می توان برای رفع این موارد جلسات و کارگروه هایی در واحدها تشکیل شود.

رییس دانشگاه ‌ازاد اسلامی به خدمات این دانشگاه در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: مجموعه مدیران دانشگاه‌آزاد اسلامی استان اصفهان می توانند با بهره گیری از استعدادها و امکانات این استان، دانشگاه‌آزاداسلامی استان اصفهان را به استان نمونه تبدیل کنند.

تقدیر از دکتر فروغی رئیس دانشگاه‌آزاد اسلامی پیشین استان اصفهان

رئیس دانشگاه‌آزاد اسلامی همچنین از دکتر فروغی رئیس دانشگاه‌آزاد اسلامی پیشین استان اصفهان تشکر و قدردانی کرد و از دکتر امیری رئیس فعلی این استان خواست تا از تجربیات ایشان در اداره استان به عنوان مشاوره بهره گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه ما از دولت تدبیر و امید و وزارتین انتظار همکاری بیشتری با دانشگاه آزاداسلامی داریم، گفت: دانشگاه‌آزاد اسلامی با 70 هزار عضو هیات علمی، 40 هزار کارمند، 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی و داشتن 54 درصد از فارغ التحصیلان کشور ، توانسته بار بزرگی را از دوش دولت بردارد و کمک شایانی به سهم ایران در رشد تولید جهانی علم کند.

دکتر میرزاده همچنین با بیان اینکه دانشگاه مکان مقدسی است که باید اصول اخلاقی و انضباط اداری در آن رعایت شود، گفت: با افراد متخلف در دانشگاه‌آزاد اسلامی برخورد قانونی خواهد شد.

امیری: حضور دکتر میرزاده موجب رونق و پیشرفت دانشگاه‌آزاد اسلامی شده است

در ادامه جلسه دکتر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این استان، گفت: حضور دکتر میرزاده در دانشگاه‌‌آزاد اسلامی موجب رونق و پیشرفت این دانشگاه شده است، با مدیریت و درایت ایشان علیرغم وجود تمامی مشکلات شاهد تحولی بزرگ در دانشگاه‌آزاد اسلامی بوده ایم.

وی اظهار داشت: دانشگاه‌آزاد اسلامی استان اصفهان دارای 22 واحد و 6 مرکز دانشگاهی،100 هزار نفر فارغ التحصیل شاغل در استان، بیش از هزار و 900 عضو هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت، 2 هزار و 644 رشته/ محل، 4 هزار و 164 مقاله ISI و ... است.

امیری به توسعه تحصیلات تکمیلی در این استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در سال 94 نسبت به سال 93، به میزان 26 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین به فعالیت های فرهنگی این استان اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ازاد اسلامی استان اصفهان در سال 94، فعالیت های فرهنگی بسیاری را انجام داده که از جمله آن می توان به 28 طرح پژوهشی، تعداد 80 نشریه، 129 کانون فرهنگی، 59 طرح ماندگار فرهنگی و ... اشاره کرد.

حجت الاسلام میردامادی: دوران مدیریتی دکتر میرزاده دوران تعمیق و کیفی سازی است/ حساسیت های دکتر میرزاده در امور فرهنگی و دینی قابل تقدیر است

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین میردامادی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تشکر از تلاش های دکتر میرزاده در این دانشگاه گفت: دوران ریاست دکتر جاسبی دوران تاسیس و تشکیل دانشگاه‌آزاد اسلامی بود که زحمات و تلاش های دکتر میرزاده این دوران را به دوران تعمیق و کیفی سازی تبدیل و با مدیریت و تدبیر ایشان بسیاری از مشکلات این دانشگاه برطرف شد.

وی ادامه داد: حساسیت های دکتر میرزاده در امور فرهنگی و دینی قابل تقدیر است.

وی به توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم این دانشگاه که در دوران مدیریتی دکتر میرزاده صورت گرفت توسعه تحصیلات تکمیلی در سراسر کشور بوده که توانست امکان ادامه تحصیل افراد را در شهر محل سکونت آنها فراهم کند.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی افزود: خوشبختانه در دانشگاه‌آزاداسلامی شاهد انتصابات شایسته و به جا هستیم که یکی از این موارد انتصاب دکتر امیری به عنوان ریاست دانشگاه‌ازاد اسلامی استان اصفهان است.

وی در پایان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شجره طیبه ای است که با حمایت امام خمینی(ره) تاسیس شد، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد رونق و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

گفتنی است در این جلسه روسای شوراهای تخصصی نظیر شورای اداری و مالی، پژوهشی، آموزشی ،آزمایشگاه های همکار آزاد (ساها)، برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان، طرح های فرهنگی ماندگار و روسای واحدهای دانشگاهی استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحدها و شوراها به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

انتصاب سرپرست واحد نجف آباد

همچنین در پایان این جلسه دکتر مهران مجلسی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد منصوب و معرفی شد.

۲۰۲۰

کد خبر: 670373

وب گردی

وب گردی