تانکر 30 هزار لیتری سوخت آتش گرفت/  مرگ راننده تانکر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ راننده یک تانکر 30 هزار لیتری حمل سوخت در پی واژگونی و حریق وسیله‌اش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت 16:10 عوامل آتش نشانی شریف آباد در تماس با آتش‌نشانی تهران از حریق یک تانکر حمل سوخت خبر داده و درخواست نیروی کمکی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله با هماهنگی معاونت عملیات آتش نشانان را به همراه خودرو فوماتیک به محل حادثه واقع در جاده خاوران بعد از پاسگاه شریف آباد اعزام کرد.

او با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص شد که یک تانکر 30 هزار لیتری حمل سوخت در مسیر غرب به شرق جاده خاوران در حال حرکت بوده که در محدوده پاسگاه شریف آباد ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف شده و در فضای خالی بین دولاین واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه تانکر واژگون شده و بر اثر نشتی مواد سوختی شعله‌های آتش به اطراف نیز سرایت کرده بود، گفت: آتش نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای اطفای حریق تانکر را نیز در دستور کار خود قرار دادند و مدتی بعد موفق به اطفای کامل حریق شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه راننده این تانکر نیز درون کابین گرفتار شده بود، ادامه داد: عوامل آتش نشانی راننده تریلر را از کابین خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که متاسفانه مشخص شد در همان دقایق اولیه وقوع حادثه به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داده است.

او با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: عوامل آتش نشانی پس ازایمن‌سازی محل در ساعت 18:05 به عملیات خود خاتمه دادند.

105105

کد خبر: 670379

وب گردی

وب گردی