تبریک حشمتیان در پی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

رئیس خانه احزاب در پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب در پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بیست وششم مردادماه یاد آورخاطره شیرین بازگشت سروقامتانی است که برای ایثارگری به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و در برابر همه ناجوانمردی‌های دشمنان ایستادند، اما به کمین دشمن بعثی افتادند و اسیرشدند و از شکنجه‌های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.َ

ایستادگی و مقاومت این آزادگان سرافراز در طول سال‌های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمنان را خرد کرد بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمودند و قدرت‌های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند.

روز بیست و ششم مرداد، سالروز بازگشت کبوتران سبکبالی بود که پس از سال‌ها زندان در اسارتگاه، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود می‌گذاشتند. قاصدک آزادی در چنین روزی پیام آورِ رهایی شده و این کبوتران از بند رسته به آغوش گرم ملت خود بازگشتند.

اینجانب سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را از طرف خود و همه همراهان به این عزیزان و خانواده‌های محترم‌شان و به ملت عزیز ایران به ویژه محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

قدرتعلی حشمتیان

رئیس خانه احزاب ایران

202/201

کد خبر: 670436

وب گردی

وب گردی