تجلیل از مدیرکل آزاده دانشگاه آزاد اسلامی

در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز، از ایثارگری‌های دکتر سیدرضا موسوی‌نیا مدیرکل هماهنگی امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این مراسم که از سوی کارکنان مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه برگزار شد، سالروز بازگشت آزاده سرافراز دکتر سید رضا موسوی‌نیا، با اهدای گل و توزیع شیرینی گرامی داشته شد.

موسوی‌نیا در این مراسم خودجوش و صمیمی که بدون اطلاع قبلی آزاده سرافراز صورت گرفته بود، خاطره ای از دوران اسارت روایت کرد و گفت: «من در سال 61 در سن 18سالگی در حالی که مجروح شده بودم، به اسارت دشمن درآمدم. نکته مهم این بود که تقریباً همه اسرا از مجروحین بودند.»

او افزود: «همه رزمندگان در دوران دفاع مقدس تا پای جان با دشمن می‌جنگیدند و همین روحیه شهادت‌طلبی، عامل اصلی پیروزی ما در جنگ بود.»

در این مراسم دکتر مجتبی علوی فاضل، رئیس مرکز هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آزادگان سرافراز و موسوی‌نیا تقدیر کرد و افزود: «رییس دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر تکریم و استفاده از ایثارگران در پست‌های مدیریتی دانشگاه تأکید دارد و ما افتخار می‌کنیم که در مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی، از همکاری یک آزاده سرافراز بهره‌مندیم.»

20101

کد خبر: 670514

وب گردی

وب گردی