از سوی دکتر میرزاده صورت گرفت; انتصاب رییس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر میرزاده در حکمی دکتر جمشید صباغ زاده را به سمت رییس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای دکتر جمشید صباغ زاده

با سلام

با توجه به مصوبه مورخ 7 بهمن 94 هیات امنا مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و نظر به مراتب تعهد و تجربه های ارزنده جنابعالی در امور علم و فناوری به موجب این حکم به سمت «رییس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می شوید.

امید است با یاری جستن از الطاف بیکران ایزد یکتا و خرد جمعی صاحب نظران آموزش عالی کشور، با توجه به سندهای بالادستی نظام علم و فناوری کشور، سیاست های کلان و برنامه راهبردی پنجساله مصوب دانشگاه آزاد اسلامی، تحولات بین المللی در زمینه علوم و فناوری های نوین بویژه موضوعات چندنظمی و فرا رشته ای، با استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های مراکز پژووهشی و پژوهشکده های برتر و آزمایشاگه های پیشرفته واحدهای دانشگاهی و پژوهشگران ممتاز دانشگاه در بالا بردن جایگاه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از طریق ایجاد شبکه نخبگان پژوهشی در تراز ملی و بین المللی پیروز و سرافراز باشید.

حمید میرزاده

رییس دانشگاه آزاد اسلامی»

جمشید صباغ زاده دارای دکتری کوانتم الکترونیک دانشگاه ایالتی تگزاس امریکا است. وی دارای 5 سال سابقه تدریس دروس دوره های دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران، 5 سال تدریس دروس دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید بهشتی، تدریس در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس و واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی و تدریس درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است.

20101

کد خبر: 670617

وب گردی

وب گردی