زن آرایشگر با همدستی مدیر کمپ ترک‌اعتیاد، شوهرش را ربود

مرد میانسالی با مراجعه با داسرای امور جنایی مدعی شد همسرش او را ربوده و در اختیار کارمندان یک کمپ قرار داده تا با حبس او بتواند غیابی طلاق بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان مرد میانسال به نام حمید ادامه داد: روز ششم خرداد پس از اینکه کارم به عنوان شیفت شب تمام شده بود به خانه آمدم. ساعاتی بعد زنگ خانه به صدا درآمد، وقتی برای بررسی به بالکن رفتم همسرم ژیلا در را به روی من بست. دقایقی بعد نیز سه مرد قوی هیکل وارد خانه شده و به زور مرا با خود بردند. وقتی به خودم آمدم داخل یک کمپ ترک اعتیاد بودم. سرانجام پس از 13 روز با پرداخت پول به یکی از کارمندان کمپ توانستم با پدر و مادرم که در این مدت به دنبالم می گشتند تماس گرفته و آنها با پلیس به کمپ آمده و نجاتم دادند. چند روز پس از آزادی متوجه شدم همسرم با مراجعه به دادگاه درخواست طلاق کرده است.

در ادامه با احضار ژیلا، او به بازپرس جنایی گفت: همسرم معتاد است و چند باری جلوی بچه هایمان تریاک کشیده است. او برای اینکه شب ها بتواند کار کند همیشه تریاک می کشد. از دست بی مهری های او خسته شدم و به همین دلیل برای خودم یک آرایشگاه زدم و در آنجا مشغول به کار شدم. می خواستم پدر بچه هایم ترک کند اما وقتی او به مصرفش ادامه می داد، درخواست طلاق دادم.

در ادامه همسر حمید به اتهام کمک در آدم ربایی با قرار وثیقه 100 میلیونی بازداشت شد. همچنین بازپرس محسن مدیر روستا برای بررسی ادعای این زوج، دستور احضار مدیر کمپ را صادر کرد.

مدیر کمپ به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و در بازجویی ها مدعی شد حمید معتاد بود و حقش است که در کمپ کتک بخورد تا ترک کند. ما صلاحش را می خواستیم به همین خاطر برای ترک مجبور به استفاده از زور شدیم.

در ادامه بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی دستور تحقیقات بیشتر را صادر و مدیر کمپ را با قرار وثیقه بازداشت کرد.

105105

کد خبر: 670621

وب گردی

وب گردی