کواکبیان: قرار نیست از روحانی عبور کنیم

دبیرکل حزب مردمسالاری تاکید کرد: اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی در سال 96 بحث‌هایی دارند ولی این به معنای عبور از وی نیست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرآنلاین، 9 ماه دیگر تا اردیبهشت ماه انتخاباتی باقیمانده است، انتخاباتی که در نتیجه آن یا بار دیگر حسن روحانی راهی پاستور خواهد شد تا دومین دوره ریاست جمهوری‌اش را آغاز کند یا فردی دیگر که هنوز در میانه زمزمه‌های سیاسیون مشخص نیست قرار است از درون اصولگرایان بالا بیاید یا اصلاح‌طلبان.

ابهامی که شاید نتیجه آن باشد که هر دو طیف چپ و راست در شرایط فعلی کاندیدایی رای آور برای قرار دادن در مقابل روحانی ندارند. با این وجود اما هم جریان اصولگرا از معرفی کاندیدا سخن گفته است هم اصلاح طلبان گاها از شرط و شروط برای روحانی حرف می زنند و عنوان می کنند کاندیداهای دیگر را هم زیر نظر دارند.

در همین راستا مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوْال که آیا شرط و شروط اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی بحث عبور از وی را پررنگ تَر نمی کند،گفت: کسی نگفته است که ما اصلاح‌طلبان می خواهیم از روحانی عدول با عبور کنیم.

وی اظهار داشت: بنده خودم از جمله اصلاح طلبانی بودم که گفتم ما به کسی چک سفید امضا نمی‌دهیم ولی این به معنای عدم حمایت از روحانی نیست.

کواکبیان تاکید کرد: ما برای حمایت از اقای روحانی در انتخابات ٩٦یکسری بحث‌ها رو داریم ولی این به معانی عبور از وی نیست.

204

کد خبر: 670696

وب گردی

وب گردی