مازنی خبر داد: نامه ۲۰ نماینده مجلس به لاریجانی برای برگزاری نشست غیرعلنی

نماینده مردم تهران درمجلس از تهیه نامه‌ای با امضای ۲۰ نفر از نمایندگان، خطاب به رئیس‌مجلس به‌منظور فراهم کردن مقدمات برگزاری نشست غیرعلنی با مسئولان ذی‌ربط درخصوص صدور مجوز استفاده جنگنده‌های روسی از پایگاه هوایی نوژه همدان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور اجازه برای استفاده از پایگاه نظامی نوژه توسط جنگنده‌های روسی، گفت: روز گذشته در نامه‌ای با امضای حدود 20 نفر از نمایندگان مجلس از آقای لاریجانی به‌عنوان رئیس مجلس بنابر اصل 69 قانون اساسی درخواست کردیم که نسبت به برگزاری نشست غیرعلنی با حضور مسئولان ذی‌ربط در این خصوص اقدام کند.

عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط حساس امنیتی در سطح منطقه و همچنین نظر به لزوم اطلاع نمایندگان ملت از دلایل و پیامدهای این تصمیم که می‌تواند موجب تقویت همگرایی و هماهنگی بیشتر قوای سه‌گانه در مقابله با تهدیدات امنیتی شود، این درخواست را مطرح کردیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران، یادآور شد: احتمال می‌رود، هیئت رئیسه برای روز یکشنبه هفته آینده هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری این جلسه انجام دهند.

گفتنی است؛ علی مطهری، محمود صادقی، حجت‌الاسلام احمد مازنی،‌محمدجواد فتحی، علیرضا حیدری، مصطفی کواکبیان، سیدفرید موسوی، محسن علیجانی‌زمانی، سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان مردم تهران در مجلس و همچنین قاسم میرزایی‌نیکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه، محمد بیرانوندی نماینده خرم‌آباد، علی وقف‌چی نماینده اصولگرای زنجان، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اصولگرای اسلام‌آبادغرب و دالاهو، داوود محمدی نماینده اصولگرای مردم قزوین از امضاکنندگان این نامه هستند.

204

کد خبر: 670738

وب گردی

وب گردی