حاج صفی:  امتیازهای قطر و چین برای صعود بسیار مهم است

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است این تیم شروع خوبی در رقابتهای انتخابی جام جهانی داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، احسان حاج صفی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره تمرینات تیم ملی که این روزها در حال پیگیری است اظهار کرد: تیم ملی شرایط خوبی را در یک هفته ای که از اردوی ایتالیا گذشته پیدا کرده اما مطمئنا برای اینکه وضعیت ایده ال و صد در صدی پیدا کنیم باید از فرصت ١١ روزه ای که تا بازی با قطر داریم نهایت استفاده را ببریم تا با بهترین شرایط مسابقات را شروع کنیم.

او درباره حریفان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا هم گفت: تیمهایی که در این مرحله هستند جزو بهترین تیمهای آسیا هستند و همه فقط برای صعود به جام جهانی تلاش می کنند. نمی شود واقعا حریفی را در این مرحله آسان دانست. چین و قطر هم در این سالها سرمایه گذاری فراوانی کرده اند و مطمئنا برای آنها هم صعود مهم است اما ما اگر از توان ملی مان بهره ببریم و همه پشت تیممان باشند، می توانیم شروع خوبی داشته باشیم.

حاج صفی با بیان اینکه دو دیدار اول بسیار مهم خواهد بود، گفت: کسب امتیازهای لازم از این دو دیدار برای صعود خیلی مهم است، هر چند که اگر تیمی امتیازهای خوبی هم در شروع نگیرد زمان برای جبران دارد اما ما باید تا قبل از این دو بازی به شرایط ایده ال برسیم تا بتوانیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

او با اشاره به ترس تاریخی تیمهای آسیایی از ورزشگاه آزادی در حضور هواداران گفت: فکر می کنم استادیوم آزادی یکی از ویژه ترین ورزشگاههای آسیاست و این ویژه بودنش هم به خاطر حضور تماشاگران و ابهت آن با حضور یکصدهزار نفر تماشاگر است. هر چند در کشورهایی مثل قطر با پول توانسته اند فوتبالشان را به پیشرفت خوبی برسانند اما در کشور آنها عشق و علاقه مانند آنچه در ایران وجود دارد، دیده نمی شود. امیدوارم هوادارن برای بازی یازدهم شهریور مثل همیشه پشت تیم ملی باشند و با حمایت همه جانبه یک روز خوب را برای ورزش ایران رقم بزنیم.

601/604

کد خبر: 671046

وب گردی

وب گردی