دومین کارگاه اکسیر سلامتی با عنوان مزاج شناسی برگزار شد

دومین کارگاه اکسیر سلامتی (طب سنتی) با موضوع مزاج شناسی به همت و ابتکار انجمن مهر امید و با همکاری موسسه پیشگامان تمدن نوین در اردبیل برگزار می شود.

مدیر اجرایی کارگاه اکسیر سلامتی با اعلام این خبر افزود: در دومین کارگاه استقبال مردم نسبت به کارگاه اول مناسب بود طوری که ما را مصمم به برگزاری مستمر این کارگاه‌ها کرده است.

فاطمه تسبیحی با بیان اینکه شرکت عموم مردم در این کارگاه آزاد و رایگان است، تصریح کرد: علاقه مندان به طب سنتی می توانند با حضور در این کارگاه از محتوای کارگاه بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه کارگاه های اکسیر سلامتی هر دو هفته یکبار برگزار خواهد شد، ادامه داد: هر کارگاه با موضوع خاصی برگزار می شود تا شرکت کنندگان به صورت متمرکز روی موضوعات به تعلیم طب سنتی بپردازند.

مدیر اجرایی کارگاه اکسیر سلامتی با بیان اینکه مطالب کارگاه توسط دکتر سیامک احدزاده تدریس می شود، افزود: این کارگاه ها در سر فصل های مختلف برگزار خواهد شد تا مطالب به صورت طبقه بندی شده ارائه شود.

عضو انجمن مهر امید با بیان اینکه زمان و مکان برگزاری کارگاه ها از طریق سایت‌ها و شبکه‌های مجازی اطلاع رسانی می شود، گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات در مورد زمان و مکان برگزاری کارگاه های اکسیر سلامتی می توانند به آدرس اینترنتی Www.NgoMehreOmid.Ir یا به کانال تلگرامی این تشکل غیر دولتی مراجعه کنند.

کد خبر: 671067

وب گردی

وب گردی