تاج:  همه نگرانی های ما بابت تیم ملی برطرف شده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کامرانی فر جوان و جویای نام است و با تلاشی که دارد به طور قطع می تواند مثل گذشته در این راه به موفقیت برسد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تاج در مراسم معارفه حسن کامرانی فر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در خدمت پیشکسوتان داوری و اساتید هستم. بدون شک تمامی افراد حاضر در سالن اسطوره های داوری هستند و به طور قطع می توانند در آینده به داوری کشورمان کمک کنند. از مسعود عنایت به دلیل کمک های زیادشان تشکر می کنم. امیدوارم که باز هم کمک های وی ادامه داشته باشد. کامرانی فر جوان و جویای نام است و با تلاشی که دارد به طور قطع می تواند مثل گذشته در این راه به موفقیت برسد.

وی افزود: تلاش کردیم در لیگ برتر ابتدا بازیکنان را به جوانگرایی برسانیم و سپس جوانگرایی را به مربیان انتقال دهیم. نوبت داوران و کمیته داوری است که به جوانگرایی برسد. در چند سال گذشته کی روش به من می گفت وقتی بازیکنی مریض می شود من نگران جایگزین او هستم اما جوانگرایی که در تیم ملی رخ داده، این نگرانی را برطرف کرده است.

تاج در ادامه بیان داشت: من از همه داوران و کمیته داوران تشکر می کنم. امیدوارم این روند در ادامه نیز ادامه پیدا کند تا بتوانیم مانند فغانی ها را در فوتبال کشورمان داشته باشیم. داوری ایران در دنیا برجسته است و این موضوع سبب شده تا علیرضا فغانی تیم فوتبال درالمپیک را قضاوت کند. قضاوت در جام باشگاه های جهان و المپیک کار خارق العاده ای است که علیرضا فغانی آن را انجام داده است. امیدوارم در آینده قضاوت های بیشتری به داوران ایرانی برسد. در داوران می بایست انگیزه روحی و پولی را افزایش دهیم و بتوانیم آنها را برای رسیدن به موفقیت رهنمون کنیم.

601/ 604

کد خبر: 671105

وب گردی

وب گردی