هشتمین رئیس زن دانشگاه آزاد اسلامی در واحد گناوه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، زیبا توکلی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و بندرگناوه به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گناوه منصوب و معرفی شد.

ابتدا دکتر یداله قلایی سرپرست سابق واحد گناوه برای توکلی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و گزارشی از عملکرد دانشگاه در دوره تصدی خود ارائه و با تمجید از کارکنان و هیات علمی واحد گناوه از همه کسانی که وی را در این دوره کوتاه مسئولیت یاری کردند، سپاسگزاری کرد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه و عضو سابق هیات علمی واحد گچساران نیز از اهمیت و جایگاه والای دانشگاه آزاد اسلامی در کشور نام برد و گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی گناوه برای عبور از چالش‌های پیش رو و رسیدن به وضع مطلوب به یاری همگان نیازمند است.»

وی افزود: «انضباط آموزشی در کنار کیفیت آموزش باید از اهداف پیش روی این واحد دانشگاهی باشد.»

توکلی برنامه ریزی آتی خود برای دانشگاه را در سه محور هیات علمی، کارکنان و دانشجویان عنوان کرد و برای هر حوزه برنامه‌هایی را ارائه داد که جذب هیات علمی و راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی به‌ویژه در مقطع کارشناسی ارشد، توسعه عمرانی دانشگاه و کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه‌های دانشجویی از طریق ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان را می‌توان از مهمترین موارد آن برشمرد.

وی خاص بودن شهرستان بندر گناوه به لحاظ گردشگری و قرارگرفتن این واحد در کنار ساحل زیبای خلیج فارس را امتیاز ویژه ای برای این واحد برشمرد و بیان کرد: «راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی با توجه به ظرفیت این واحد باید مدنظر قرار گیرد. »

توکلی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات دکتر قلایی زاده برای وی در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هم گفت: «جایگاه وجودی دانشگاه آزاد اسلامی زمانی مشخص می‌شود که تصور کنیم اگر این دانشگاه وجود نمی‌داشت چه مشکلاتی دامنگیر جامعه می‌شد. »

حجت الاسلام دکتر عبدالحمید خدری از خدمات قلایی‌زاده برای این واحد سپاسگزاری کرد و با خیرمقدم به دکتر توکلی و با توجه به کارنامه موفق وی در هیات علمی واحد گچساران برای او در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

وی خواهان حمایت دکتر یوسف قیصری در راستای راه اندازی رشته‌هایی در مقطع کارشناسی ارشد در واحد گناوه شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و رئیس واحد بوشهر نیز با قدردانی از قلایی زاده بابت زحماتشان، نگاه ویژه وی به ورزش با توجه به مقام‌های متعدد ورزشی به ویژه در بخش بانوان را ستود.

قیصری افزود: «صرفه جویی مطلق در هزینه‌های جاری، ایجاد رشته‌های تحصیلی جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، همکاری با شورای زنان فرهیخته، جذب هیات علمی با درجه استادیاری به بالا، کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه دانشجویی با توجه به ظرفیت و توانایی واحد گناوه و با استفاده از راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان را از موارد مهم برشمرد که توکلی باید در دوران مسئولیت خود مدنظر قرار دهد.»

وی با تاکید بر جنبه علمی و پرورشی دانشگاه ادامه داد: «وجهه و منزلت دانشگاه باید مستقل از سیاسی‌کاری و جناح گرایی باشد.»

دکتر عبدالرحیم پذیرا رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد استان بوشهر نیز از توکلی به عنوان نخستین رئیس زن در واحد گناوه نام برد و آمادگی خود را در راستای حمایت از برنامه‌های وی در راستای توسعه دانشگاه اعلام کرد.

دکتر زهرا امامی عضو شورای زنان فرهیخته استان بوشهر هم خلاصه ای از برنامه‌های این شورا را در راستای ارتقای فرهنگی و اجتماعی زنان برای حاضران بیان کرد.

براساس این گزارش اکنون واحدهای دانشگاهی فلاورجان«شهلا روزبهانی»، پردیس«فرح حبیب»، تهران غرب«پروین داداندیش»،‌گرمسار«طاهره میرساردو»، آستارا«آزاد خلیلی موسوی»، جاسک«سلاله سلیمی»، یزد«معصومه طباطبایی» از سوی مدیران زن سرپرستی می‌شوند.

زیبا توکلی هشتمین رئیس زن در دانشگاه آزاد اسلامی است که از امروز سکانداری واحد بندرگناوه به وی سپرده شد. فاطمه بهجتی نیز مدتی سرپرستی واحد اردکان را بر عهده داشت که فروردین امسال جای خود را به امیر ادبی اردکانی داد.

20101

کد خبر: 671248

وب گردی

وب گردی