تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با واحد علوم و تحقیقات

همکاری های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات با هدف توسعه همکاری های فرهنگی، علمی و پژوهشی و نیز نیل به اهداف مشترک  طی امضاء تفاهم نامه ای گسترش می یابد.

به گزارش ایسکانیوز، این نشست همکاری با حضور علیرضا بزرگی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، کیانوش کلهر معاون برنامه ریزی و کار آفرینی سازمان و دکتر هادی کیا دلیری رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات برگزار و منتج به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی با این دانشگاه شد.

علیرضا بزرگی ، اجرای دوره های آموزشی کاربردی و مهارتی برای توانمند سازی دانش آموختگان و دانشجویان رشته کشاورزی در واحدهای دانشگاه آزاد را از اولویتهای این تفاهم نامه اعلام کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص گسترش فعالیت های کشاورزی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل دارا بودن ظرفیت های زیر ساختی، رشته های مرتبط در حوزه کشاورزی این امکان را دارد که فعالیت های خود را در بخش کشاورزی گسترش دهد و با توجه به ظرفیت بالای سازمان نظام مهندسی بستر مناسبی است تا بتوانیم با توانمندسازی و تربیت نیروهای متخصص، زمینه نفوذ دانش در بخش کشاورزی را افزایش دهیم.

دکتر هادی کیادلیری رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات ، تسهیل در اعطای مجوزهای لازم در خصوص راه اندازی کلینیک های مرتبط با کشاورزی و منابع طبیعی ، اولویت قرار دادن اساتید دانشکده برای ارزیابی و نظارت طرح های تحقیقاتی و سرمایه گذاری سازمان نظام مهندسی را از جمله مفاد قابل توجه این تفاهم نامه عنوان کرد .

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات به منظور رتبه مشاور حقیقی به اساتید دانشکده ، برگزاری کارگاه ها و دوره های مشترک و در اولویت قرار دادن فارغ التحصیلان دانشکده برای مشارکت در طرح های مختلف سازمان از دیگر اهداف قابل توجه این تفاهم نامه است.

20101

کد خبر: 671313

وب گردی

وب گردی