فشار زیاد برانکو روی بازیکنان/تمرینات کماندویی پرسپولیسی ها!

فشار بسیار زیاد تمرینات برانکو صدای اعتراض پرسپولیسی ها را درآورده است.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از چهار روز تعطیلی پرسپولیس از سه‌شنبه گذشته روزی دو نوبت تمرین کرد تا دیروز که بدنسازی در سالن انجام شد. برانکو سه شنبه در تهران نبود اما روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه طی چهار جلسه تمرین فشار زیادی روی بدن‌های بازیکنانش آورد. سایت باشگاه پرسپولیس ویدئوی جالبی از حواشی تمرین عصر پنج‌شنبه منتشر کرده که در حاشیه تمرین بازیکنان و عوامل تیم صحبت می‌کنند.

در این ویدئو اولین نفری که از تمرین سنگین برانکو شوکه شده امام وردی کارمند باشگاه است که کنار خوردبین تمرین را به تماشا نشسته. او بعد از خوش و بش با برانکو به شوخی به مترجم برانکو می‌گوید بپرس چرا بازیکنان را اینقدر اذیت می‌کنی که برانکو هم با حالت خاصی جواب می‌دهد: «نه اینطور نیست.» حرف‌های بازیکنان هم بعد از تمرین سنگین نوبت عصر جالب است. محسن ربیع خواه می‌گوید: «خیلی فشار می‌آید، خیلی. بدن‌ها آماده می‌شود اما فشار واقعا دیگر زیاد است.»

ساسان انصاری که روی زمین ولو شده و آب می‌نوشد می‌گوید: «خیلی فشار هست. البته ما اول فصل این فشار را داشتیم و عادت کردیم.» آرام طبع که ظاهرا همچنان اختصاصی تمرین می‌کند هم می‌گوید: «اینطوری که فشار می‌آورد خوب است چون روز بازی راحتیم.»ماهینی با قیافه کاملا خسته در حالی که استوک‌هایش را در دست گرفته می‌گوید: «نابودمان کرد. آخ، صبح و بعد از ظهر بود، افتضاح سنگین بود.»عالیشاه هم وضعیت بهتری نسبت به ماهینی ندارد: «دارم می‌میرم. از اول فصل بیشتر فشار می‌آورد.» اما خیلی عجیب است که فرشاد احمدزاده سر حال به نظر می‌رسد: «خیلی هم عالی است. فکر کنم بعد از تعطیلات ۱۱ تا فشفشه تو زمین باشند. داریم تمرین‌های کماندویی می‌کنیم. بروسلی تو اوجش اینطوری تمرین نمی‌کرد.»

صادق محرمی هم می‌گوید: «مردیم» و علیپور با حالت طعنه و چهره‌ای بسیار خسته می‌گوید: «تمرین‌ها عالی است. از اینجا بیرون برویم اینقدر خسته‌ایم که فقط می‌خوابیم چون جان نداریم.»این تمرین‌های سنگین در حالی اجرایی می‌شود که پرسپولیسی‌ها در موعد پیش فصل بدنسازی سنگینی کرده بودند و به نظر می‌رسید برانکو در این مقطع فشار کمتری روی شاگردانش بیاورد.

604

کد خبر: 671333

وب گردی

وب گردی