اولین اخراجی لیگ یک مشخص شد

با اینکه رهبری سهراب بختیاری زاده در سه هفته ابتدایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور به همراه تیم نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشت از سمت خود برکنار شد!

به گزارش ایسکانیوز، طبیعتاً این برکناری دلیل فنی نمی‌تواند داشته باشد به این خاطر که تیم نفت مسجد سلیمان تیم‌های ایرانجوان بوشهر و فجر سپاسی شیراز را با نتایج قاطعانه شکست داد و تنها در قائمشهر بازی را به نساجی واگذار کرد و از سه بازی انجام داده ششامتیاز کسب کرده است! این در حالی است که خیلی از تیم‌های مدعی از جمله ملوان – فجر سپاسی – مس کرمان و... موفق به کسب شش امتیاز نشده‌اند.


مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان این خبر را تأیید کرد و گفت به زودی سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد!


جالب توجه اینکه سهراب بختیاری زاده امروز در مصاحبه‌ای مدعی شده قصد داشتند به وی بازیکن تحمیل کنند که زیر بار نرفته است و به همین خاطر به حالت قهر اردوی تیم را ترک کرده است و د رنهایت هم اخراج شده است!


به هر صورت اخراج مربی در حالی که خوب نتیجه می‌گیرد در دسته اول بدعت است! مگر فصل گذشته اکبر میثاقیان در تیم خونه به خونه در شرایطی که مدعی صعود بود از این تیم جدا نشد! یا وینگو بگوویچ در مس کرمان شرایط خوبی داشت اما از کار برکنار شد!


فصل گذشته 60 درصد تیم‌های شرکت کننده در لیگ یک یعنی 12 تیم از جمع 20 تیم دست به تغییر در کادر فنی خود زدند! که تغییر در برخی تیم‌ها بیش از یک بار بوده است!

مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان این خبر را تأیید کرد و گفت: ناصر مطلق سرمربی این تیم شده است. سرمربی سابق تیم ملی حفاری اهواز در لیگ یک.

601/ 604

کد خبر: 671336

وب گردی

وب گردی