"باور آرامش" در شبکه سه

فیلم تلویزیونی "باور آرامش" به کارگردانی شهره لرستانی یکشنبه 31 مرداد ماه ساعت 15:15 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما ، تله فیلم باور آرامش به تهیه کنندگی مسعود ردایی تولید سال 1392 در ژانر خانوادگی است .
در این فیلم تلویزیونی شهره لرستانی، سارا خوئینی ها، میرطاهر مظلومی، کریم امینی، عباس توفیقی، شاهین غلامرضایی، شهین علیزاده، مهسان خدا کرمی و فاطمه ردایی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خانم دکتر آرامش روانشناس و روانکاو است. یکی از بیماران او نگار نام دارد که زنی مطلقه است و فرزندی به نام آرزو دارد. نگار با فردی جوان تر از خود آشنا شده و قصد ازدواج دارد. دکتر آرامش ، نگار را راهنمایی کرده و به او می گوید که تفاوت سنی مهم نیست و ملاک اصلی تفاهم است اما طولی نمی کشد که خانم دکتر متوجه می شود پسر مورد بحث، فرزند خود اوست و ....
سایر عوامل تولید فیلم عبارتند از :وحید مشاری مدیر تولید، شاهین غلامرضایی مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان، احمد احمدی مدیر فیلمبرداری، امیر نوبخت صدابردار، ایمان امیدواری طراح گریم، آزاده قوام طراح صحنه و لباس و شیدا یوسفی منشی صحنه .

508502

کد خبر: 671344

وب گردی

وب گردی