قهرمانی دختران بلندقامت علوم و تحقیقات تهران در بسکتبال

تیم های برتر مسابقات بسکتبال سه‌نفره جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که در همدان برگزار می‌شود، معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش بانوان که در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و دانشگاه آزاد همدان آغاز به کار کرده است، در چهارمین روز برگزاری با معرفی تیم‌های برتر بسکتبال سه نفره پیگیری شد.

در رشته بسکتبال 22 تیم حاضر از صبح پنج‌شنبه رقابت‌های خود را در سالن ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز کردند که در نهایت عصر دیروز تیم‌های برتر این رشته معرفی شدند.

به گفته مسئولان برگزاری این رشته رقابت‌های بسکتبال سه نفره در یک تایم 10 دقیقه‌ای برگزار شد و هر پرتاب داخل قوس یک امتیاز و بیرون آن دو امتیاز محسوب می‌شود.

هر تیم از سه بازیکن اصلی و یک بازیکن ذخیره استفاده خواهد کرد و هر تیمی زودتر به امتیاز 21 برسد برنده مسابقه خواهد بود.

این رقابت‌ها با نظم خاصی برگزار شد به طوری که در مرحله نخست به صورت دوره‌ای بازی کردند و در نهایت در دوره‌های بعدی به صورت حذفی رو در روی هم قرار گرفتند تا تیم‌های برتر معرفی شوند.

در دیدار پایانی دختران بسکتبالیست علوم و تحقیقات تهران موفق شدند زنجانی‌ها را از پیش‌ رو بردارند و در مسابقه رده‌بندی تیم دانشگاه فارس بر خراسان شمالی غلبه کرد و به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریور و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

604/601

کد خبر: 671431

وب گردی

وب گردی