سارق معتاد برای سیزدهمین بار دستگیر شد/متهم را شناسایی کنید/ عکس

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه‌دار از مسافران اتوبوس‌های بی‌آرتی برای بار سیزدهم خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، در ساعت 21:40 بیست و چهارم مرداد ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره دستگیری سارق در محدوده ایستگاه اتوبوس خط بی آر تی به کلانتری 115 رازی اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل یکی از شهروندان با مراجعه به آنان اعلام کرد که فردی گوشی تلفن همراه و کیف پولش را به شیوه جیب بری سرقت کرده که در ادامه متوجه این موضوع شده و ضمن شناسایی سارق، با کمک بستگانش و طی یک تعقیب و گریز موفق به دستگیری شخص سارق شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مالباخته پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در تاریخ 24 مرداد ماه در اتوبوس خط بی آر تی مسیر خاوران – آزادی به همراه تعدادی از بستگان داخل اتوبوس بودیم که ناگهان متوجه سرقت گوشی تلفن همراه و مبلغ 250 هزار تومان وجه نقد همراه خود و همچنین شوهرخواهرم شدم، به محض اطلاع از سرقت ، ناگهان متهم اقدام به فرار از داخل اتوبوس کرد که به تعقیب او پرداخته و پس از حدودا دو کیلومتر تعقیب و و گریز با پای پیاده ، سرانجام موفق به دستگیری سارق شدیم که خودش را در تاریکی شب در پشت یک ماشین پارک شده در کنار خیابان مخفی کرده بود و در همان بازرسی اولیه متهم توسط مأموران کلانتری نیز گوشی تلفن همراهم از متهم کشف شد.

با آغاز تحقیقات از متهم که سعید . الف نام داشته و متولد سال 1340 بود وی صراحتا به ده‌ها فقره جیب بری و سرقت گوشی های تلفن همراه از مسافران اتوبوس های بی آر تی به‌ویژه در خطوط خاوران – تهرانپارس و راه آهن – تجریش اعتراف کرده و گفت که گوشی‌های مسروقه را برای تأمین هزینه مواد خود فروخته است.

در بررسی سوابق متهم سعید . الف نیز مشخص شد که وی از سال 1366 تاکنون ، دارای 12 فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت و موادمخدر است و به مصرف شدید موادمخدر از نوع هروئین نیز اعتیاد دارد .

سارق دستگیر شده / انتشار تصویر با دستور مقام قضایی انجام شده است

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ده‌ها فقره سرقت به شیوه جیب بری ، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگان دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.

او از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند خواست تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

20106

کد خبر: 671466

وب گردی

وب گردی