مراسم استقبال از دانشجوی المپیکی  واحد آیت الله آملی/ نامگذاری خیابان قاسم رضایی  

مراسم استقبال جهان پهلوان قاسم رضایی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی عصر دوشنبه اول شهریورماه با حضور استادان و دانشجویان این دانشگاه و مردم آمل از میدان علویان  تا سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، رضایی اولین کشتی گیر فرنگی کار ایران است که صاحب دو مدال المپیک (یک طلا و یک برنز) شده است . او در المیپک لندن دانشجوی مقطع کارشناسی و هم اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد واحد آیت الله آملی است .

نامگذاری خیابان قاسم رضایی

احمد منفرد فرماندار آمل از نام‌گذاری یک خیابان بنام جهان پهلوان قاسم رضایی در این شهر خبر دادمنفرد با بیان اینکه : این نام گذاری پس از تصویب در شورای نامگذاری شهرستان اجرایی می‌شود خاطر نشان کرد: به منظور ارج نهادن به تلاش این ورزشکار مدال آور جهانی مقرر شد ؛در ورودی شهر نیز المانی برای این کشتی‌گیر ، با مصوب شورای شهر احداث و نصب شود.

تبریک رییس دانشگاه به رضایی

دکتر فاضل لاریجانی رییس واحد آیت الله آملی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در پیامی کسب مدال با ارزش قاسم رضایی دانشجوی این واحد دانشگاهی و کشتی گیر فرنگی‌کار آملی تیم ملی کشورمان را در مسابقات المپیک ریو تبریک گفت.

در قسمتی از این پیام آمده است دانشجو گرامی جناب آقای قاسم رضایی کسب مدال با ارزش برنز المپیک پیروزی غرورآفرین جنابعالی را در آوردگاه المپیک و اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران موجب خوشحالی مردم ایران به ویژه جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و مردم قدر شناس آمل شد .اینجانب کسب مقام سوم المپیک را به جنابعالی و خانواده معززتان، ریاست محترم، استادان، دانشجویان و همکاران گرامی دانشگاه آزاد اسلامی شادباش عرض می‌کنم.

20101

کد خبر: 671544

وب گردی

وب گردی