دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برای حضور داوطلبین ثبت نام در دانشگاه مهیا می‌شود

با توجه به آغاز ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، واحد سمنان خود را برای پذیرش دانشجو در 63 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی مهیا می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ضمن اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام از متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در رشته‌های بدون آزمون از روز چهارشنبه آغازشده است و علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org قادر خواهند بود برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مهدی سیاهی افزود: قالب رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در دو گروه تحصیلی علوم انسانی و فنی و مهندسی و جزو رشته‌های کاربردی و پرمخاطب نظیر مهندسی مکانیک، صنایع، عمران، کامپیوتر، برق، حسابداری، مدیریت، حقوق، تربیت‌بدنی و روانشناسی قرار دارد.

وی گفت: امروز با توجه به کثرت مراکز آموزش عالی در کشور حق انتخاب برای متقاضیان وجود دارد و هر فرد صرفا با توجه به علاقه و نیاز خود می‌تواند در رشته موردنظر تحصیل کند.

رییس شورای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی امروز علاوه بر علاقه به فاکتورهای دیگر نظیر کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی، خدمات رفاهی و امکانات و تجهیزات دانشگاه بستگی دارد و داوطلبین ثبت‌نام در دانشگاه به این موضوعات توجه ویژه دارند و دانشگاهی را انتخاب می‌کنند که از شرایط مطلوب‌تر و مناسب‌تر برخوردار باشد.

سیاهی تحصیل در کنار خانواده را یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های امروز انتخاب دانشگاه دانست و گفت: تحصیل در کنار خانواده موجب نظارت بیشتر بر دانشجو و آرامش خیال خانواده‌ها بوده و از بسیاری از تهدیدها و ناهنجاری‌های ناشی از زندگی و تحصیل دور از خانواده پیشگیری می‌کند.

او گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از حیث تنوع رشته‌های تحصیلی، امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز، دارا بودن اساتید نخبه و متعهد و همچنین کارکنان زحمتکش و تلاشگر می‌تواند انتخابی مناسب به‌ویژه برای خانواده‌ها و متقاضیان ساکن سمنان و شهر‌های اطراف و هم استانی‌های عزیز باشد.

سیاهی با اشاره به راه‌اندازی مراکز مشاوره و هدایت تحصیلی این واحد دانشگاهی در سطح شهر سمنان گفت: کارشناسان حاضر در این مراکز می‌توانند بهترین مشاور و راهنما در مسیر انتخابی درست و مناسب برای فرزندان و خانواده‌ها به شمار آیند.

وی در پایان به خانواده‌ها و داوطلبین ثبت‌نام در دانشگاه توصیه کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از امکانات این واحد دانشگاهی همچنین می‌توان به‌راحتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به نشانی www.semnaniau.ac.irاقدام کرد تا بهترین تصمیم را برای داشتن آینده‌ای مطمئن و ایمن به لحاظ آموزش و تحصیل در دانشگاه گرفت.

20101

کد خبر: 671611

وب گردی

وب گردی