بازدید هیات بورد اتاق عمل از واحد نجف آباد/امکانات بسیار خوبی در واحد نجف آباد فراهم شده

حسن فرهمند تدوین کننده و موسس کارشناسی و کارشناسی ارشد تکنولوژی اتاق عمل ، به همراه اکرم اعرابی دبیر بورد اتاق عمل وزارت بهداشت ، گلنوش میرسعیدی نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و زهره درخوش نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور تصویب رشته تکنولوژی اتاق عمل از امکانات، تجهیزات و فضای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حسن فرهمند در خصوص بازدید از دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد گفت: مجموعه کلاسها، پراتیک، کتابخانه و فضای آموزشی بسیار خوبی فراهم شده است و از این حیث شرایط مناسبی وجود دارد.»

تدوین کننده و موسس کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی اتاق عمل در خصوص تصویب این رشته برای دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد خاطر نشان کرد: برای تاسیس یک رشته شرایط خاصی وجود دارد و باید رعایت شود که در این بازدید بسیاری از شرایط و الزامات اولیه را مناسب دیدم. باید به آینده امیدوار بود.

در ادامه اکرم اعرابی دبیر بورد اتاق عمل کشور، پتانسیل های موجود در واحد نجف آباد را بسیار قوی ارزیابی کرد و گفت: استفاده صحیح و بهینه از امکانات موجود بسیار مهم تر از وجود کمی سخت افزارها می باشد. شرایط نباید به گونه ای باشد که یم دانشگاه برای راه اندازی یک رشته برخی هزینه ها را انجام دهد ولی اعضای هیات علمی آن نتوانند به خوبی از آن امکانات استفاده کنند.

وی افزود: توان اعضای هیات علمی همیشه در راس امور قرار دارد. اعضای هیات علمی باید بتوانند با توان بالای خود نیروهای خوب و متخصص برای خدمت به بیمار و توسعه سلامت کشور تربیت کنند. باید در انتخاب اعضای هیات علمی حساسیت به خرج داد و استادانی را انتخاب کنیم که از توانایی های لازم برای آموزش های اتاق عمل برخوردار باشند.

20101

کد خبر: 671616

وب گردی

وب گردی