شورای تامین تکلیف دیدار تراکتور و پرسپولیس را مشخص می کند

به نظر می رسد برگزاری یک مسابقه دیگر تراکتورسازی در لیگ برتر شانزدهم به دست شورای تامین تبریز بیفتد.

به گزارش ایسکانیوز، در فاصله 19 روز تا زمان برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس مسئولان و اعضای دو تیم نمی دانند در کدام ورزشگاه باید به مصاف یکدیگر بروند. در شرایطی که مسئولان استانی شهر تبریز وعده داده‌اند استادیوم یادگار برای بازی تراکتورسازی و پرسپولیس آماده شود اما روند کار طوری پیش می‌رود که ظاهرا ورزشگاه اصلی تبریز به مسابقه نرسد. حتی مدیر ورزشگاه یادگار نیز در این باره اعلام کرد احتمال رسیدن این استادیوم به بازی حساس هفته پنجم بسیار کم است.


در چنین شرایطی مسئولان تراکتورسازی باید استادیوم جایگزین یادگار را به سازمان لیگ برای برگزاری بازی اعلام کنند. تراکتوری ها هیچ علاقه ای ندارند بازی با پرسپولیس را در شهر دیگری برگزار کنند. در این باره بحث حضور در ورزشگاه آزادی نیز پیش آمده اما علاوه بر مخالفت رسمی تراکتورسازی، این ورزشگاه نمی تواند میزبان مسابقه مذکور باشد. دلیل این امر هم برگزاری دیدار استقلال و ماشین سازی یکروز بعد از تراکتور و پرسپولیس در آزادی و البته میزبانی از دربی پایتخت در تاریخ 26 شهریورماه است.


از سوی دیگر سرپرست تیم تراکتورسازی اعلام کرده در صورت آماده نشدن یادگار بازی با پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی برگزار می شود که این مساله بستگی به نظر شورای تامین تبریز دارد. با توجه به اینکه هواداران زیادی در بازی 20 شهریورماه به ورزشگاه خواهند آمد، احتمال مخالفت شورای تامین با برگزاری مسابقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتور زیاد است. البته که تراکتوری ها ورزشگاه دیگری را برای معرفی به سازمان لیگ ندارند. این در حالی است که سازمان لیگ فوتبال نیز مخالفتی با برگزاری مسابقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی ندارد و با توجه به سابقه خوب میزبانی تراکتور در این ورزشگاه اگر شورای تامین موافقت کند، سازمان لیگ رای به برگزاری بازی می دهد.


در نهایت باید منتظر ماند و متوجه شد چه اتفاقاتی پیرامون این موضوع رخ می دهد و در نهایت تراکتور در کدام ورزشگاه میزبان پرسپولیس خواهد بود.

604/601

کد خبر: 671656

وب گردی

وب گردی