تجلیل‌ لاریجانی‌ از مدال‌آوران‌ و افتخارآفرینان ایرانی رقابت‌های المپیک/ قدردانی ویژه از کیمیاعلیزاده

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، کسب موفقیت‌های ورزشکاران سرافراز کشورمان در المپیک ریو۲۰۱۶ را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ دکتر علی لاریجانی در پیامی از تمامی مدال‌آوران و افتخارآفرینان ایرانی رقابت‌های المپیک ریو 2016 تجلیل کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با پایان یافتن رقابت‌های المپیک ریو کسب موفقیت‌های کاروان ورزشی کشورمان در این دوره از مسابقات را تبریک گفته و از تمامی مدال‌آوران و افتخارآفرینان تجلیل می‌کنم.

جوانان عزیز وغیرتمند کشورمان با تمام توان خویش به رقابت با حریفان پرداختند و نتایج خوبی را در برخی رشته‌ها به دست آوردند که مایه شادی و مباهات ملت شریف ایران شد و در چند رشته نیز علیرغم تلاش‌ها و سعی فراوان موفقیتی بدست نیامد که ضرورت دارد با بررسی و برنامه‌ریزی نسبت به رفع این نواقص و افزایش آمادگی و توانمندی‌ها برای دوره‌های بعدی اقدام کرد.

در اینجا لازم می‌دانم به طور ویژه از افتخارآفرینی خانم کیمیا علیزاده بانوی قهرمان ایران که برای اولین بار نیز در رقابت‌های المپیک موفق به کسب مدال شدند، تقدیر و تشکر کرده و این موفقیت را به تمام بانوان کشورمان تبریک و شادباش می‌گویم.

در پایان ضمن تبریک مجدد کسب موفقیت‌های ورزشکاران سرافراز، سربلندی و عزت جوانان عزیز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی.

203

کد خبر: 671702

وب گردی

وب گردی