وکیل قلابی بازداشت شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یک وکیل قلابی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سرهنگ منصور خدادادی در این‌باره گفت: مدتی قبل به دنبال ارجاع چند فقره گزارش و شکایات مردمی به پلیس آگاهی مبنی کلاهبرداری یک نفر از شهروندان تحت عنوان وکیل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به اخذ مجوزهای لازم برای رسیدگی به این موضوع از سوی مقام قضایی، ادامه داد:‌ در تحقیقات ماموران مشخص شد که متهم خود را یکی از وکلای حرفه‌ای و دارای نفوذ در سیستم قضایی کشور معرفی کرده اما پس از دریافت مبالغی از شهروندان ارتباط خود را با آنان قطع کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ماموران اقدامات خود را آغاز و پس چند روز کار اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه وی در شهریار شناسائی کردند، گفت: ماموران پس از اخذ دستورات لازم قضائی متهم را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.
خدادادی با اشاره به انجام بازجویی از متهم افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه ابتدا منکر بزه انتسابی بود اما پس از مواجه شدن با دلایل و مدارک جمع آوری شده و شواهد چاره ای جز بیان حقیقت ندید و به کلاهبرداری از شهروندان با هدف کسب منفعت اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با بیان اینکه متهم دستگیر شده مبلغ یک میلیارد و 730 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

20106

کد خبر: 671707

وب گردی

وب گردی