رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روز پزشک را تبریک گفت

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

«یکم شهریور، سالروز ولادت دانشمند نامی جهان اسلام، حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را به همکاران گرانقدر، متعهد و دلسوز حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم.

پزشک، تجلی‌یافته نام خداوند باری تعالی است، کسی که شافی دردمندان جامعه است و با فداکاری و از خودگذشتگی رگه‌های امید و زندگی را به هم‌نوعان خود می‌بخشاید.

بیش از سه دهه از فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه آموزش عالی کشور می‌گذرد و امروز بخش عمده‌ای از بار آموزش، درمان و بهداشت جامعه را با تلاش و ممارست خدمتگزاران در حوزه پزشکی به دوش می‌کشد؛ مطمئنا هیچ چیز ارزشمندتر از آن نخواهد بود که خدمت به هموطنان به ثمر رسیده است.

بی‌شک حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در حوزه پزشکی روزهای پرفروغی را نوید می‌دهد و امید دارم با همت و ممارست همکاران حوزه پزشکی این امر میسر خواهد شد.

اینجانب روز پزشک را به وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاران محترم ایشان و به ویژه همکاران عزیز پزشک در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم خواستارم.»

20101

کد خبر: 671766

وب گردی

وب گردی