توضیحات حافظی درباره فوت نوجوان 13 ساله دربوستان الغدیر/ساختار ایمنی شهرداری تهران باید اصلاح شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه در بوستان های شهر تهران، لازم است ساختار HSE شهرداری تهران اصلاح شود.

به گزارش ایسکانیوز ، رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران، با اشاره به فوت نوجوان 13 ساله در بوستان الغدیر، گفت: روز گذشته بازدیدی از محل حادثه صورت گرفت. بر اساس گزارش های موجود، این نوجوان برای برداشتن توپ بازی به داخل آبنما وارد می شود و بنا به دلایلی که هنوز مشخص نشده است، بیهوش می شود و بعد از خفگی، جان خود را از دست می دهد.
او با بیان اینکه منتظر ارائه گزارش پزشکی قانونی در 10 روز آینده هستیم، تاکید کرد: واحد HSE وظیفه نظارت بر فضاهای فیزیکی بوستان ها را برعهده دارد که زیر مجموعه شرکت شهر سالم است. این واحد چک لیست های نظارت را تهیه و تنظیم می کند و برای اجرا به واحد دیگر ارسال می کند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه از هم گسسیختگی میان نظارت و اجرا در این حوزه موجب آسیب می شود، تاکید کرد: انتظار داریم شهرداری تهران با اصلاح ساختار تشکیلاتی مانع از تکرار این حوادث شود.

20106

کد خبر: 671901

وب گردی

وب گردی