نایف القانص سفیر یمن در سوریه گفت: صدها میلیاردی که عربستان در تجاوز به یمن هزینه کرده است می بایست صرف آزادی فلسطین وکمک به مقاومت مردم آن می شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه خبری المسیره، القانص روز گذشته در دیدار هیات جنبش فتح فلسطین متشکل از ابو حازم دبیر کل کمیته مرکزی وابو فاخر معاون وی وابو عمر المصری عضو کمیته مرکزی در دمشق تاکید کرد که توطئه های صهیونیستی -آمریکایی محصول این زمان نیستند بلکه از سال ها قبل برای ضربه زدن به محور مقاومت برنامه ریزی شده است تا رژیم صهیونیستی بر منطقه مسلط باشد .
به گزارش ایرنا، وی در این دیدار با تشکر از حمایت جنبش فتح از مردم یمن ومحکومیت تجاوز عربستان به یمن ٬بر محوریت مساله فلسطین به عنوان مهمترین مساله امت اسلامی تاکید کرد.
القانص با تاکید بر ضرورت ارتباط دائم با مردم یمن گفت: همه ما در محور مقاومت قرار داریم واز سوی دشمنان هدف قرار گرفته ایم که این امر هماهنگی بیشتر ما را برای مقابله با توطئه ها در آینده می طلبد.
از سوی دیگر ابو حازم نیز با تاکید بر ایستادگی ملت فلسطین در کنار مردم یمن که مورد تجاوز عربستان وهمراهانش قرار گرفته است٬ هدف از این تجاوز را نابودی کامل امکانات امت اسلامی ومنحرف کردن اذهان عمومی از درگیری با رژیم صهیونیستی دانست.
ابو حازم با اشاره به قهرمانی های یمنی ها و حمایت آنها از مساله فلسطین گفت: ما هرگز خون هزاران یمنی را که در کنار انقلاب فلسطین جنگیدند و صدها شهید در راه آزادی فلسطین دادند٬ فراموش نمی کنیم.
وی ضمن محکوم کردن فتنه مذهبی در کنار تجاوز به یمن٬ آن را توطئه برای سیاه نمایی در یمن ونادیده گرفتن ویرانی ها در یمن در حال وآینده دانست.
بیش از یک سال ونیم از تجاوز عربستان به یمن که منجر به کشتار بیش از 6هزارنفر از مردم یمن وتخریب زیر ساخت های آن شده است٬ می گذرد در حالی که محافل بین المللی سکوت اختیار کرده اند.
300300

کد خبر: 671948

وب گردی

وب گردی