مورینیو: به خاطر یونایتد پیشنهادهایم را رد کردم

سرمربی شیاطین سرخ فاش کرد برای مربیگری در منچستریونایتد پیشنهاد مربیگری از لیگ‌های ایتالیا و اسپانیا را رد کرده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از Nature، بدون شک فصل قبل را می توان بدترین فصل دوران مربیگری ژوزه مورینیو دانست. این مربی بادانش و باتجربه پرتغالی در فصلی که گذشت نتایج کابوس‌واری با چلسی کسب کرد و تیمش حتی خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را هم تهدید می کرد. همین مساله باعث شد تا از هدایت آبی پوشان لندنی کنار گذاشته شود و جای خود را به گاس هیدینک بدهد.

مورینیو اعتراف کرد در چند ماهی که بیکار بوده است، از تیم های اسپانیایی و ایتالیایی پیشنهاد داشت اما ترجیح داد یونایتد را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. این مربی پرتغالی در این زمینه اظهار کرد: می توانستم دوباره به لیگ اسپانیا و یا ایتالیا برگردم اما دوست داشتم در لیگ برتر انگلیس مربیگری کنم و به همین خاطر هم بود که منچستریونایتد را انتخاب کردم. یونایتد را انتخاب کردم چراکه در درجه نخست به این تیم علاقه زیادی داشتم و در درجه دوم هم می خواستم در لیگ برتر انگلیس مربیگری کنم.

مورینیو ادامه داد: لیگ جزیره را بسیار دوست دارم زیرا لیگ خاصی است. در لیگ جزیره تلاش می شود تا همه تیم ها شانسی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشند و بازی کردن با هیچ تیمی آسان نیست. چنین چیزی در دیگر لیگ ها وجود ندارد و این باعث می شود لیگ انگلیس از جذابیت و حساسیت زیادی برخوردار باشد.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ درباره این سوال که هدف او از حضور در یونایتد چیست نیز پاسخ جالبی داد. او گفت: هدف من پیروزی در همه بازی‌ها با منچستریونایتد است. به خوبی می دانم این یک هدف ساده اما غیر ممکن است. با این حال باید بگویم یک چالش بزرگ برای من به شمار می آید.

منچستریونایتد در سه بازی رسمی که مورینیو هدایت آن را برعهده داشته، پیروز از میدان خارج شده است. این تیم در سوپرجام انگلیس و دو بازی در لیگ توانست به پیروزی برسد.

402/601

کد خبر: 671972

وب گردی

وب گردی