عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: حضور دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی باعث رشد این مجموعه علمی شده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حضور دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی باعث رشد در کل مجموعه و مخصوصا در چند بخش شده است. موضوع گشترش تحصیلات تکمیلی و افزایش ظرفیت آن یکی از موضوعاتی بوده که بهه خوبی در دوره مدیریت دکتر میرزاده طراحی و اجرا شده است. همچنین در بخش جذب هیات علمی اقدامات بسیار خوبی در دانشگاه آزاد صورت گرفته که این موضوع باعث پیشرفت در کل مجموعه شده است. موضوع دیگر توسعه شرکت های دانش بنیان بوده که بسیار هوشمندانه به آن نگاه شده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد دکتر میرزاده در طول مدت مدیریت در دانشگاه آزاد به ایسکانیوز گفت: حضور دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی باعث رشد در چند بخش شده است. موضوع گشترش تحصیلات تکمیلی و افزایش ظرفیت آن یکی از موضوعاتی بوده که بهه خوبی در دوره مدیریت دکتر میرزاده طراحی و اجرا شده است. همچنین در بخش جذب هیات علمی اقدامات بسیار خوبی در دانشگاه آزاد صورت گرفته که این موضوع باعث پیشرفت در کل مجموعه شده است. موضوع دیگر توسعه شرکت های دانش بنیان بوده که بسیار هوشمندانه به آن نگاه شده است.

وی افزود: با همه این اتفاقات به عقیده بنده دانشگاه آزاد در همه این امور پیشرو بوده است. همچنین دانشگاه آزاد با وجود مشکلات مالی در بخش ساخت و ساز هم موفق عمل کرده و در این بخش هم گام های بسیار خوبی برداشته شده است.

نماینده مردم دلیجان در مجلس افزود: تا چندسال گذشته نگرانی از بابت دانشگاه آزاد در کشور وجود داشت و خود این مجموعه هم با چالش های سختی روبرو بود که خوشبختانه این نگرانی ها تا اندازه بسیار زیادی امروز رفع شده است. امیدوار هستیم با برنامه ریزی های مناسب و دقیق ساز و کارهایی فراهم شود که برنامه کاهش شهریه دانشگاه هم به موفقیت رشد و درآمد های جایگزین باعث کاهش استرس خانواده ها برای ادامه تحصیل فرزندانشان شود.
او در ادامه بابیان اینکه دانشگاه آزاد از لحاظ کیفی با دیگر دانشگاه هی غیرانتفاعی و غیردولتی قابل مقایسه نیست، گفت: دانشگاه آزاد با زیرساخت هایی مانند پژوهشگاه ها، کتابخانه ها، آزمایشگاه ها و ...که ایجاد کرده، به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. بدین معنا که دانمشگاه آزاد با یک تفاوت فاحش و معنا دار از دیگر دانشگا های غیرانتفاعی و غیر دولتی از امکانات بهتری برخوردار است.

سلیمی افزود: البته دانشگاه باید نسبت به یکسان سازی حقوق و بازنشستگی اعضای هیات علمی و کارکنان تلاش بیشتری داشته باشد تا دلگرمی نسبت به پیشرفت مجموعه بیشتر شود و انگیزه در بین آن ها افزایش داشته باشد.
20101

کد خبر: 672161

وب گردی

وب گردی