رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:  شور و نشاط کارمندان تعالی دانشگاه را در پی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تبریک روز کارمند به همکاران خود؛ از کارمندان بعنوان بدنه دانشگاه یاد کرد و گفت: شور و نشاط کارمندان، حرکت مضاعف و بدنبال آن تعالی دانشگاه را در پی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسین بدیعی افزود: در سال‌های اخیر شاهدیم که سیاست‌های دانشگاه و به‌خصوص ریاست عالیه دانشگاه در جهت تقویت کارکنان هدف‌گذاری شده است و کارکنان این مهم را به‌خوبی لمس کرده‌اند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چگونه یک کارمند می‌تواند اثربخشی بیشتری در محیط کاری خود داشته باشد بیان کرد: در اثرگذاری و مثمر ثمر بودن، عوامل زیادی دخیل هستند که یکی از آن‌ها همین روحیه بخشی در کارمندان و ایجاد محیط امن کاری و نیز شورونشاط در آنان است چراکه اگر محیط کاری خموده و تکراری باشد کارمندان دچار روزمرگی شده و درنتیجه اثر مطلوب کاری را نخواهد گذاشت .

بدیعی در مورد اینکه چه کارهایی برای ایجاد این اثربخشی برای کارکنان مجموعه خود انجام داده است، اظهار کرد: دانشگاه در مقاطع مختلف با انجام اردوهایی تفریحی برای کارمندان به مناطق خوش آب‌وهوای شهرستان شاهرود در نظر دارد تا علاوه بر ایجاد نشاط، روحیه همدلی را در بین مدیران و کارکنان بیش‌ازپیش برقرار کند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این، همواره کلاس‌هایی آموزشی برای کارکنان مجموعه برقرار می‌شود تا با آشنایی بیشتر با وظایف اداری خود و اخلاق‌مداری بیشتر قدر حرفه خود را بدانند و درنتیجه پاسخگوی بهتری برای ارباب‌رجوع باشند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مورد سطح رضایتمندی کارمندان از محیط کاری خود نیز به خبرنگار ما گفت: البته این سؤال را باید از روابط عمومی که افکار سنجی را بر عهده دارد بپرسید اما بر اساس آماری که بدست من در مقاطع زمانی مشخص می‌رسد بحمدالله این رضایتمندی چه در بین کارمندان و چه در بین اعضای هیئت‌علمی خوب ارزیابی می‌شود و روزبه‌روز در حال ارتقاء است که البته این مهم نتیجه تلاش همه همکاران در بخش‌های مختلف دانشگاه است ، البته نارضایتی در هر سیستمی وجود دارد و در علم مدیریت رضایت کامل رد شده است .

وی بار دیگر با تشکر از کارکنان خود به خاطر زحمات بی‌دریغشان در مجموعه گفت : باید با کار و تلاش بیشتر قدردان همه عزیزانی باشیم که در این دانشگاه بودند و امروز به رحمت خدا رفته‌اند و یا کارمندانی که بازنشست شده‌اند و سنگ بنای این دانشگاه را با زحمات فراوان بنا نهادند .

20101

کد خبر: 672325

وب گردی

وب گردی