منصوریان: نکونام زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است

سرمربی آبی پوشان پایتخت با بیان اینکه جواد نکونام زحمات زیادی را برای فوتبال کشور و تیم ملی ایران کشیده است، گفت: نکونام کاپیتان تیم ملی و احترامش واجب است و بدون تردید 21 آبان ماه در دیدار خداحافظی نکونام حاضر خواهم شد.

به گزارش ایسکانیوز از باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان درباره حضور خود در دیدار روز پنج شنبه، گفت: باید بابت حضور نیافتن در این مسابقه عذر خواهی کنم. دوست داشتم در کنار دوستانم حضور داشته باشم و به یاد دوران جوانی فوتبال بازی کنم اما به دلیل فشردگی برنامه های استقلال نمی توانم در این دیدار حضور داشته باشم.
سرمربی استقلال ادامه داد: البته تا جایی که می دانم بازی خداحافظی نکونام 21 آبان است که من نیز سعی می کنم تا آن روز کمی بیشتر ورزش کنم تا با آمادگی بتوانم در مراسم خداحافظی وی حاضر شوم؛ بسیار دوست دارم که در کنار خداداد عزیزی و سایر همبازیان عزیزم در جام جهانی 98 حضور داشته باشم و به یاد دوران جوانی پا به توپ شوم.

** تبریک به تیم داوری فینال المپیک
علیرضا منصوریان همچنین ضمن عرض خسته نباشید به تیم داوری ایران در دیدار فینال المپیک، گفت: از صمیم قلبم به این تیم داوری تبریک می گویم؛ علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان باعث افتخار فوتبال و ورزش ایران هستند.
وی ادامه داد: اینکه یک تیم داوری ایرانی فینال رقابت هایی مثل المپیک را قضاوت کنند، برای همه جامعه فوتبال ایران غرور آفرین است و من هم مانند عضوی از خانواده ی فوتبال و یک ایرانی به این موضوع افتخار می کنم.
سرمربی استقلال گفت: برای فغانی و همکارانش و تمامی داوران آرزوی موفقیت دارم و معتقدم محسن ترکی هم داوری است که می تواند در عرصه های بین المللی بسیار موفق باشد و بیش از پیش افتخار آفرینی کند.
منصوریان تصریح کرد: آرزو می کنم فغانی به آرزوی قلبی اش که همان قضاوت فینال جام جهانی است، دست یابد؛ او این توانایی و شایستگی را دارد که داور فینال جام جهانی 2018 روسیه باشد.

401/601

کد خبر: 672389

وب گردی

وب گردی