رییس واحد دماوند خبر داد: افتتاح چند طرح عمرانی با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده به مناسبت هفته دولت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده در این واحد دانشگاهی و افتتاح چند پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

محمود صفری رییس واحد دماوند به ایسکانیوز گفت: امروز جلسه ای برای مقدمات حضور آیت الله هاشمی و دکتر میرزاده در شورای تامید فرمانداری تشکیل شد و بر این اساس دوشنبه آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این روز و با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده افتتاح 15 هزار متر مربع فضای آموزشی، ورزشی و اداری را خواهیم داشت.

صری در ادامه با اشاره به بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از امکانات کارگاهی واحد دماوند افزود: سپس در سالن اجتماعات با حضور کارکنان و اعضای هیات علمی نشستی برگزار خواهد شد که در این نشست و طبق برنامه فرماندار دماوند خوش آمدگویی خواهد داشت. و بنده و یکی از اعضای هیات علمی هم به ارائه گزارشی از وضعیت واحد خواهیم پرداخت.

رییس واحد دماوند افزود: همچنین در همین روز پژوهشگاه کشاورزی که در 20 کیلیومتری شهر دماوند قرار گرفته و با مشارکت واحد علوم تحقیقات و واحد دماوند ساخته شده، با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده به بهره برداری خواهد رسید.

20101

کد خبر: 672466

وب گردی

وب گردی