دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد های اراک ، رشت ، شفت و فومن در قالب گروه های پژوهشی و محیط زیستی به همرام مسئولین جشنواره ملی آشتی با طبیعت گیلان و دانشگاه ، با همکاری و همراهی مهندس خلیلی شهردار ماسوله و مسئولین شهرداری مسیر منتهی به شهرک تاریخی ماسوله را از زباله پاکسازی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد های اراک ، رشت ، شفت و فومن در قالب گروه های پژوهشی و محیط زیستی به همرام مسئولین جشنواره و دانشگاه ، با همکاری و همراهی مهندس خلیلی شهردار ماسوله و مسئولین شهرداری مسیر منتهی به شهرک تاریخی ماسوله را از زباله پاکسازی کردند.

این دانشجویان در قالب گروه های پژوهشی و محیط زیستی به همراه مسئولین جشنواره و دانشگاه، مسیر منتهی به شهرک تاریخی ماسوله را از زباله پاکسازی کردند.
در ادامه نیز دانشجویان به همراه شهردار ماسوله و مسئولین دانشگاه ضمن پاکسازی مسیر به گشت و گذار در شهرک تاریخی ماسوله پرداختند .

در این اردو یک روزه که با همراهی گروه مستند سازی برنامه « نمادو » شبکه سراسری دو سیما همراه بود ، دکتر تیمور آمار ( معاون دانشجویی و فرهنگی واحد رشت و دبیر جشنواره ) ضمن مصاحبه با شبکه دو سیما جمهوری اسلامی ایران ، اهداف و نحوه برگزاری جشنواره ملی آشتی با طبیعت را شرح دادند.

20101

کد خبر: 672499

وب گردی

وب گردی