بازگشایی موقت خیابان ۱۷ شهریور/چمران:پیاده راه این خیابان محل تجمع معتادان شده بود

رئیس شورای شهر تهران از بازگشایی موقت خیابان ۱۷ شهریور خبر داد و گفت: حضور معتادان در پیاده راه ۱۷ شهریور موجب شکایات مردمی شده بود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، مهدی چمران با بیان اینکه علاوه بر مطالعات انجام شده یک نظرسنجی تخصصی توسط کارشناسان شورای شهر انجام شد، اظهار کرد: پیشنهاد استفاده از حمل و نقل پاک داده شده و قرار است از اتوبوس های برقی یا انواع دیگر اتوبوس های پاک همچون هیبریدی و باتری ای در این خط استفاده شود.

او به شکایات مردمی در پی حضور معتادان در این خیابان اشاره کرد و ادامه داد: پس از بیان این شکایات طی انجام مطالعات کارشناسی و برگزاری جلسات بسیار نتایج به دست آمده منجر به پیشنهادی مبنی بر بازگشایی موقت محدوده صفا تا شهدا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه هفته آینده این موضوع را در دستور جلسه خواهیم آورد، چرا که نتیجه آن در شورا باید تصویب و به تایید اعضا برسد، افزوذ: پس از ارائه این مسئله در شورای شهر ، زمان بازگشایی آن نیز بررسی خواهد شد.

چمران با اظهار امیدواری پیرامون بازگشایی این خیابان گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، امکان رفع مشکلات با بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور و تردد وسایل نقلیه بسیار زیاد است و همچنین این اقدام می تواند کاهش معضلات و ناهنجارهای اجتماعی آن محدوده را در پی داشته باشد.

20106

کد خبر: 672600

وب گردی

وب گردی