شورای چهارم وارد جدل های سیاسی نشد

کمتر کسی تصورش این بود که آقای روحانی به نمایندگی از جریان اصلاح طلب و اعتدال گرا با رای قابل توجهی به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود و ما با اتکا به رای و نظر مردمی که برنامه مان را مطالعه کرده بودند، توانستیم به شورای شهر راه پیدا کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازآستان ،عضو شورای شهر در آستانه شروع به کار سال پایانی چهارمین دوره شورای شهر تهران و با اشاره به نحوه انتخاب شدن اصلاح طلبان گفت:زمانی که ما دور هم جمع شدیم تا به نمایندگی از جبهه اصلاحات در انتخابات 24 خرداد سال 92 شرکت کنیم، کمتر کسی تصورش این بود که آقای روحانی به نمایندگی از جریان اصلاح طلب و اعتدال گرا با رای قابل توجهی به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود و ما با اتکا به رای و نظر مردمی که برنامه مان را مطالعه کرده بودند، توانستیم به شورای شهر راه پیدا کنیم.

محمد مهدی تندگویان در گفت و گو افزود: البته شاید فضای فعلی کشور در انتخابات شورای پنجم باعث شود تا اصلاح طلبان حتی کرسی های بیشتری از این دوره داشته باشند.

این عضو شورای شهر ادامه داد:البته این را هم باید بگویم که با توجه به رد صلاحیت ها که من هم در اعلام اولیه جزیی از آنها بودم، گمان نمی رفت که به توفیق برسیم، مخصوصا اینکه خیلی از ما در دقیقه 90 توانستیم مجوز حضور در انتخابات را بگیریم.

تندگویان در خصوص کارنامه شورای شهر فعلی اظهار داشت: فکر می کنم مهم ترین شاخصه شورای چهارم شهر تهران این است که در عمل نشان داد، با وجود ترکیب تقریبا یکسان اصلاح طلب و اصولگرا هرگز حاضر نشدیم تا وارد بازی و جدل های مرسوم سیاسی شویم و اولویت چه برای اصولگرایان و چه برای چهره های اصلاح طلب این بود که همه هم و غم حود را برای کاهش مشکلات پایتخت و افزایش رضایتمندی تهرانی ها قرار دادیم. مخصوصا اصلاح طلبان در کمیته های مختلف به کار کارشناسی جدیت ورزیدند و به همین دلیل در 4 سال گذشته کمتر پیش آمد که عضوها با هم درگیری یا تنشی داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران در پایان اظهاراتش ابراز امیدواری کرد که مردم از عملکرد شورای چهارمی ها رضایت کامل داشته باشند.

205/201

کد خبر: 672812

وب گردی

وب گردی