افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر با حضور محسن هاشمی و علی عسکری

همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و در عصر دولت تدبیر و امید مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با حضور مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی و دکتر علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که با حضور امام جمعه شاهین شهر، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد، پروژهای عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر از قبیل مجموعه ورزشی و زمین چمن مصنوعی، خانه نجوم، سالن آمفی تئاتر، انتشارات، رستوران آزاد، کافی شاپ و... افتتاح شد.

همچنین در این مراسم کلنگ شهرک علمی و فناوری، صنفی خدماتی (طرح شفا) نیز به زمین زده شد.

دکتر علی عسکری معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی سخنانی به نقش ارزشمند حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شکل گیری و رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و تاثیر ایشان را در شکوفایی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بی بدیل دانست.

در بخش دیگر این مراسم مهندس هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش از یک میلیون و 600 هزار دانشجو تراز مثبت مالی و عملکرد خوبی داشته است.

وی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر دارای یک میلیون متر مربع فضای خوابگاهی، 600هزار متر مربع فضای ورزشی، تعداد 11 هزار آزمایشگاه و کارگاه و بیش از 200 هزار متر مربع فضای فرهنگی شامل مسجد، نمازخانه و حسینیه است که این میزان در همه بخشها رو به افزایش است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سالهای اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در فعالیتهای پسا تکمیلی فعال شده که نتیجه آن شرکتهای دانش بنیان است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکیان امام جمعه شاهین شهر دیگر سخنران این مراسم ضمن عرض خیر مقدم، از عملکرد دانشگاه ابراز رضایت کرد و از تلاش های صورت گرفته تشکر کرد ضمن آنکه از کلیه مسئولین شهر درخواست کرد تا دانشگاه را در پیشرفت های روز افزونش کماکان یاری کنند.

پس از آن بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر طی سالهای اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر جزو افتخارات شهرستان شاهین شهر و میمه محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری قائم مقام دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان نیز همیت، همدلی و تشریک مساعی در بین هیئت رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر را از مشخصه های بارز این دانشگاه برشمرد.

20101

کد خبر: 673109

وب گردی

وب گردی