بازداشت سارقان زورگیر در اسلامشهر/تصویر

 فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری سارقان زورگیر و انتشار تصاویر بدون پوشش آنان توسط پلیس جهت شناسایی سایر مالباختگان احتمالی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی در این باره گفت: چندی پیش، مرد میانسالی با مراجعه به پلیس آگاهی اسلامشهر اعلام کرد که به همراه خانواده اش در اتوبان تهران- قم توسط دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با تهدید قمه مورد سرقت خودرو ، لوازم شخصی و وجه نقد قرار گرفته، که بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.
او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات و به کارگیری شگردهای پلیسی موفق شدند سارقان زورگیر را در تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و از مخفیگاه آنها تعداد زیادی گوشی ، تبلت ، کارت های بانکی و لوازم خودروی سرقتی کشف کنند.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازجویی های پلیسی به چندین فقره زورگیری از شهروندان و مسافران در تهران و شهرستان های اطراف آن اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: بنا بر دستور مقام قضائی چهره سارقان زورگیر جهت شناسایی سایر مالباختگان بدون پوشش منتشر می شود تا شاکیان در صورت شناسایی به پلیس آگاهی اسلامشهر واقع در روبه روی شهرک لاله مراجعه کنند.


20106

کد خبر: 673157

وب گردی

وب گردی