مدیر فرهنگی اجتماعی واحد شیراز: یکی از مهمترین مراحل زندگی یک انسان،ازدواجی با شناخت عمیق و ادامه این مسیر ارزشمند است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول خسروبیگ یکی از مهمترین مراحل زندگی یک انسان را ، ازدواجی با شناخت عمیق و ادامه این مسیر ارزشمند دانست و خواستار توجه جدی مسئولان نسبت به تسهیل آسان ازدواج جوانان شد.

به گزارش ایسکانیوز، به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی کارگاه آموزشی 127 زوج فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی شیرازبرگزار می شود.
مدیر فرهنگی اجتماعی واحد شیراز گفت: با عنایت به اینکه این مراسم نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه می باشد و طی سالهای گذشته تحت عناوین مختلف از جمله جشن ازدواج دانشجویی ،کارگاه آموزشی،سفرهای زیارتی و... برگزارمی شد،امسال هم بنا به ضرورت تصمیم بر این شد که جلسه به صورت کارگاه آموزشی برگزار شود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید معظم له در این خصوص افزود: مقام معظم رهبری نسبت به آموزش سبک زندگی بطور عام تاکید دارند،لذا در جمع دانشجویان به این مقوله بصورت اختصاصی‌تر و ویژه فرمایشات خود را بیان فرموده‌اند و با توجه به سفارش قرآن کریم ،احادیث و روایات حضرات معصومین (س) و منویات مقام معظم رهبری می طلبد که جوانان بویژه دانشجویان ما با شناخت کامل از این مهم وارد این اریکه شوند.
خسروبیگ تصریح کرد: یکی از مهمترین مراحل زندگی یک انسان،ازدواجی با شناخت عمیق و ادامه این مسیر ارزشمند است و در دنیای سهمگین امروز نیاز هرچه بیشتر جوانان به درست زندگی کردن است وگاهی فریب مدرک ،شغل و یا وضعیت ظاهری می خوریم،درحالیکه خوب زندگی کردن با زندگی خوب کردن کاملاً فرق دارد.
وی در پایان ضمن تشکر از دکتر حمزه سارویی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، دکتر حمید محمودیان،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ،دکتر روح الله رحیمی،معاون دانشجویی و فرهنگی و دکتر حسن سلطانی، معاون اداری و مالی دانشگاه که حقیقتاً عنایت خاصی نسبت به این موضوع داشتند با آرزوی سعادت و خوشبختی برای جوانان دانشجو به استفاده از استادان روانشناس و صاحب تجربه در این کارگاه آموزشی مزدوجین اشاره کرد.

20101

کد خبر: 673209

وب گردی

وب گردی