رییس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس در اولین کنفرانس بین المللی معماری،شهرسازی و مرمت، دانشگاه لاساپینزا رم

اولین کنفرانس بین المللی معماری ، شهرسازی و مرمت و کارگاه دو روزه " شهرها : آینده ای از گذشته ها " در تاریخ 30 دی تا 2 بهمن ماه 95 در کشور ایتالیا، مهد معماری دنیای غرب برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، فرح حبیب، رییس واحد پردیس، هدف از برگزاری این کنفرانس را ایجاد پل ارتباطی علمی مستحکم بین ایران و جهان دانست و دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان ایجاد کننده پیشگام برقراری این ارتباط علمی که از استراتژی های مهم و مورد نظر دانشگاه است را معرفی کردد.

حبیب اضافه کرد: این کنفرانس از جهات بسیاری حائز اهمیت است. موضوع اول که مورد اهمیت است، دانشگاه لاساپینزا، محل برگزاری کنفرانس و کارگاه که بر اساس سیستم رتبه بندی شانگهای جزء 150 دانشگاه برتر جهان است و از سوی دیگر علاوه بر موسسه مطالعات و ارتباطات هخامنش پارس و دانشگاه لاساپینزا ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و واحد پردیس به عنوان مشارکت کننده های اصلی در برگزاری کنفرانس مشارکت دارند. نکته دیگر هم از لحاظ علمی و کیفیت این کنفرانس است که از جانب معاونت پژوهشی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز مورد تایید قرار گرفته است.

او ادامه داد: و همچنین تشکیل کمیته علمی کنفرانس که از بهترین اساتید رشته معماری و شهرسازی ایران و ایتالیا تشکیل شده و از استادان برجسته ای مانند پروفسور ایرج اعتصام­، دکتر شاهین حیدری­، دکتر حمید ماجدی، پروفسور دانیلا اسپوسیتو، پروفسور جیووانی بولیان و پروفسور لیا بارلی بهره برده شده است.

حبیب در رابطه با حامیان برگزاری این کنفرانس گفت: علاوه بر موسسه مطالعات و ارتباطات هخامنش پارس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، واحد پردیس و دانشگاه لاساپینزا ایتالیا، این کنفرانس، حامیان دیگری نظیر واحدهای دیگر دانشگاه آزاد اسلامی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان ، انجمن صنفی مهندسان معمار و شهرساز آذربایجان غربی، شهرداری دماوند و شهرداری مشهد را نیز به همراه دارد.

20101

کد خبر: 673224

وب گردی

وب گردی