استقبال رهبر معظم انقلاب اسلامی از گزارش های ارائه شده توسط اعضای دولت یازدهم

رییس شورای راهبردی روابط خارجی از استقبال رهبر معظم انقلاب اسلامی از گزارش های ارائه شده توسط اعضای دولت یازدهم خبر داد و گفت: این استقبال نقطه امیدی برای دولت شد تا ان شاء الله با جدیت، کارشان را ادامه دهند و به نتایج قابل توجهی دست یابند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، کمال خرازی افزود: در هفته دولت فعالیت های قوه مجریه به اطلاع مردم رسانده می شود. دولت یازدهم هم علیرغم همه فشارها و مشکلاتی که بر جمهوری اسلامی تحمیل شده بود، الحمدالله گام های بسیار مهم و موثری را برداشت.
وی اظهار داشت: انتظار می رود که در سال باقی مانده دولت یازدهم، این اقدامات موثر به نتایج نهایی برسد و مشکلات اقتصادی مردم و بیکاری تا حد زیادی برطرف شود.
رییس شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد که خوشبختانه ارزیابی کلی از دولت یازدهم مثبت است.
خزاری ادامه داد: در دیدار روز چهارشنبه هفته گذشته اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب؛ گزارشاتی که اعضای دولت ارایه کردند، مورد استقبال ایشان قرار گرفت.
هفته دولت از دوم شهریور ماه آغاز و تا هشتم همین ماه ادامه دارد، شعار هفته دولت امسال «اقدام و عمل؛ ملت - دولت؛ امیدوار و استوار» نامگذاری شده است. رئیس جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید نیز سوم شهریورماه جاری به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند.

202/201

کد خبر: 673456

وب گردی

وب گردی