نمایشی از محمد یعقوبی اجرا خوانی می شود

نمایشنامه" ماه در آب" نوشته محمد یعقوبی با حضور محسن افشانی، ساغر عزیزی، نسرین ذوالفقاری و تنی چند از هنرمندان تئاتر و سینما  با طراحی وکارگردانی رها سرمدی در سالن استادرکن الدین خسروی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه اجراخوانی می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، رها سرمدی طراح و کارگردان این برنامه که پیش از این در حوزه ساخت تله فیلم، فیلم کوتاه و بازی در فیلم ها و سریال های ایرانی فعالیت داشته و دستیاری و کارگردانی برخی آثار تئاتری را نیز در کارنامه کاری خود دارد در همین باره گفت: شیوه اجراخوانی برخلاف نمایشنامه خوانی های رایجی است که افراد پشت میز می نشینند و شروع به خواندن نمایشنامه می‌کنند در این شیوه اجراخوانان به اجرا می پردازند و تنها یک نمایشنامه در دست دارند. وی ابراز امیدواری کرد: این برنامه که با حمایت های ویژه تماشاخانه سه نقطه اجرا می شودبتواند ارتباط خوبی با مردم برقرار کند وی تاکید کرد: در صورتی که استقبال خوبی از این برنامه به عمل آید گروه اجرایی آماده تمدید آن برای چند شب دیگر نیز خواهد بود.
اضافه می شود: اجرا خوانی نمایشنامه ماه درآب به مدت سه روز از ساعت 19:30 سه شنبه نهم شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا پنجشنبه یازدهم شهریور ماه دامه دارد. عواملی که در اجراخوانی "ماه در آب" حضور دارند عبارتند از: کارگردان:رها سرمدی، دستیار کارگردان:بهار دهقان، عکاس:نادر پیرزاده، مسئول هماهنگی:سامی زمان، اجراخوانان به ترتیب خوانش: رها سرمدی،ساغر عزیزی،محسن افشانی،نسرین ذوالفقاری،بهار دهقان،یاسمین عرشیا فر،فرهاد تاوتلی،اشکان هورسان، اطلاع رسانی : ندا طهرانی- مصطفی محمودی، تبلیغات فضای مجازی: طراحان هنر ایرانیان.
503502

کد خبر: 673601

وب گردی

وب گردی