برگزاری جشنواره تلویزیونی «رمز موفقیت» با تجلیل از چهره‌های موفق

سازندگان مجموعه برنامه تلویزیونی «رمز موفقیت» دومین جشنواره خود را با تجلیل از چهره‌های موفق و ماندگار در حوزه‌های مختلف برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز سال گذشته برنامه تلویزیونی «رمز موفقیت» با ساختار ترکیبی و اجتماعی در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی یلدا اسفندیاری از شبکه شما با موضوع الگوسازی برای جوانان به روی آنتن رفت و با استقبال بسیاری مواجه شد. «رمز موفقیت» با هدف معرفی افراد موفق و نمایش الگوهای مناسب در زمینه‌های مختلف اجتماعی، علمی و فرهنگی و..... با بیان رموز و راه‌های موفقیت آنها در عرصه‌های مختلف، افرادی که به راستی توانسته‌اند مسیر موفقیت را طی کنند و به اهداف تعریف شده در ذهنشان برسند، به نوعی شعار خواستن، توانستن را به ظهور برسانند، برای ایرانیان و بخصوص جوانان به روی آنتن رفت.

پس از آن اتاق فکر این برنامه تلویزیونی در قالب جشنواره‌ای با نام «رمز موفقیت» از مهمانان حاضر شده در این برنامه تجلیل کردند که از جمله آنها می‌توان به زنده یاد جواد لشکری استاد موسیقی، منوچهر والی‌زاده دوبلور پیشکسوت، نصرت‌اله ضرغام، محسن قریب و ... اشاره کرد.در آستانه تولید سری دوم این برنامه که قرار است از شبکه جهانی جام جم پخش شود، دومین جشنواره «رمز موفقیت» با تجلیل از چهره‌های موفق دیگر در عرصه‌های گوناگون برگزار خواهد شد. اختتامیه این جشنواره روز جمعه ۲۶ شهریورماه با حضور مسئولان و چهره‌ها در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شده و جزئیات آن نیز در نشست مطبوعاتی برای اهالی رسانه تشریح خواهد شد.

502502

کد خبر: 673667

وب گردی

وب گردی