بررسی اشتغال زنان و تاثیر آن در حفظ کیان زندگی در مستند «بیم و امید»

مستند «بیم و امید» در برنامه سه شنبه ۹ شهریورماه خود نگاهی ویژه به تاثیرات اشتغال زنان بر بستر خانواده داشته و با حضور قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به واکاوی این مساله می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «بیم و امید» که با اجرای علی درستکار به بحران طلاق و عوامل پیرامون آن می پردازد در این قسمت میزبان مهدی امیری اصفهانی قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و شهرام وزیری؛ روانشناس خواهد بود تا پیامدهای مختلف اشتغال زنان را در سست شدن پایه های زندگی مشترک بررسی کند.

این مجموعه با حضور مهمانان مختلف و نمایش بخش های مستند تلاش دارد عوامل مختلفی که منجر به بحران طلاق و گسست بنیان خانواده ها می شود را در تحلیلی کارشناسی مورد بررسی قرار دهد. تا کنون مسائلی چون تاثیر روابط بلندمدتِ زوجین قبل از ازدواج، عدم توجه به اختلافات فرهنگی، عدم صداقت و پنهانکاری طرفین، ارائه پیشنهاد ازدواج از سوی خانم، آسیب های ازدواج مجدد و ... در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.

مستند «بیم و امید» کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو و با مشارکت مرکز رسانه قوه قضائیه که به تهیه کنندگی امیر اکبرزاده و اجرای علی درستکار یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما پخش می شود.

508502

کد خبر: 673695

وب گردی

وب گردی