باز هم هجوم اینستاگرامی کاربران /پاسخ رامبد جوان به اعتراض طرفداران مهران مدیری

در اعتراض به حرف های رامبد جوان مبنی بر ترک سیگار بسیاری از طرفداران مهران مدیری که این حرف را کنایه به او تقلی کردند،به صفحه ایستاگرام رامبد جوان هجوم بردند.

به گزارش ایسکانیوز، رامبد جوان در برنامه شب گذشته "خندوانه" که با حضور کیمیا علیزاده روی آنتن رفت، از ترک کردن سیگار به عنوان یکی از کارهای خوب زندگی خود نام برد،این امر باعث شد تا بعضی از افراد در فضای مجازی،حرف او را کنایه ای به مهران مدیری که به تازگی عکس و فیلم های او درحال سیگار کشیدن در نشست خبری منتشر شده است،تلقی کنند.

رامبد جوان به دلیل این واکنش ها در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

سلام رفقا
عزیزان چندین وقته که براتون چیزى ننوشتم.
١-خدایا مارو غنى تر و عمیق تر و مدبرتر کن. تعدادى از شما عزیزان دلتون جنگ مى خواد تماشا کنین. دلتون مى خواد آدماى محبوبتون مثل گلادیاتورها بیفتن به جون هم و شما فریاد بزنین: آره بکشش!!!
باید این توضیح رو یه بار براى همیشه بدم که من به این دنیا نیومدم که با چیزاى خوب بجنگم به دنیا نیومدم که مهربونى و خنده رو خراب کنم.
یه دور من و عادل رو در برابر هم قرار دادن و این رقابت شوخ طبعانه با حمایتهاى زشت داشت تبدیل مى شد به یک جنگ. در صورتى که من و عادل رفیقاى قدیمى هستیم و هردومون از موفقیت هم لذت مى بریم.
حالا هم مهران عزیزم که براى من و هممون بسیار محترم و عزیزه. اگر کمى گفتگوها و مصاحبه هاى من. از ١٥ سال پیش تا الان بررسى کنین مى بینین که همیشه ازش به عنوان"نابغه ى تلویزیون" یاد کردم.
ترک سیگارم برام خیلى مهمه و دلم مى خواست به همه اعلام کنم. اما تا دیروز هیچ چیز راجع به سیگار کشیدن مهران عزیزم نمى دونستم. بدیهیه که ساده لوحانه ترین فکر اینه که من بخوام به کسى تیکه بندازم یا حسودى کنم. اونم به مهران عزیز دل هممون.
سعى نکنین آدمایى که دارن براتون کارى مى کنن رو در برابر هم قرار بدین. بى نتیجه است.
٢- دوستتون دارم حتى اگه بعضى وقتها مثل بچه هاى دوساله فکر کنین.

508502

کد خبر: 673740

وب گردی

وب گردی