مولاوردی: طرح جمعیت و تعالی بار مالی بالایی برای ایران  دارد

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: طرح جمعیت و تعالی خانواده، بار مالی بالایی برای کشور دارد، به همین دلیل تاکنون به نتیجه نرسیده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، شهیندخت مولاوردی سه شنبه شب در حاشیه جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: طرح جمعیت و تعالی خانواده هم اکنون در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی درحال بررسی است و تکلیف آن مشخص نشده است.
او در پاسخ به این پرسش ایرنا که نظر معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده نسبت به این طرح چیست؟، افزود: در این زمینه نظر معاونت رئیس جمهوری اعلام شده و در عین حال این طرح مورد نقد این معاونت قرار گرفته است.
کلیات طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده دوازدهم آبانماه سال 94 در مجلس نهم به تصویب رسید و با مخالفت های مختلفی از سوی زنان نخبه و فرهیخته قرار گرفت.
معاون رئیس جمهوری در امور خانواده و زنان در پاسخ به این پرسش که عده ای از مدیران زن در کشور مدعی شده اند بیشتر از مدیران مرد در این دولت از سوی مخالفان تخریب شده اند، گفت: این تخریب از سوی برخی از مخالفان صورت گرفته است و هدف، تخریب دولت یازدهم است و فرقی نمی کند مدیر زن یا مرد باشد.
او افزود: مخالفان، خلاف نظر مقام معظم رهبری بدون این که برنامه و راهکاری ارائه دهند، فقط به تخریب دولت می پردازند.
معاون اجرایی رئیس جمهوری، معاون رئیس جمهوری در حوزه زنان و خانواده، مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه مرکزی و 40 نفر از معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها به منظور بررسی عملکرد دولت در استان و بررسی مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به شهرکرد سفر کردند.

20106

کد خبر: 673879

وب گردی

وب گردی